رئوف محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش ثلاث باباجانی گفت:فتنه و نقشه شوم دشمن در ۶ دی با حماسه بیداری و آگاهی مردم کشورمان در نطفه برای همیشه خاموش شدو این حرکت در سال ۸۸ مثال زدنی بود.
کد خبر: ۶۹۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 29 December 2018

رئوف محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند ودر 6 دی ماه 88 با اختشاشات و شبه افکنی سعی در جدایی مردم از نظام را داشتند که در حماسه ای ماندگار وبصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب اسلامی ناکام ماندند.

وی خاطر نشان کرد:آگاهی و بصیرت جمعی و همچنین داشتن روحیه عشق به وطن در همه حال در برهم زدن نقشه شوم دشمنان بسیار موثر است .

مدیر آموزش و پرورش ثلاث باباجانی اظهار داشت:این حماسه بزرگ فصل نوینی از بصیرت و ولایتمداری ملت ایران را در یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین عرصه‌های رویارویی با دشمنان فتنه‌افروز پیش روی جهانیان گشود.

محمدی تصریح کرد:تا دشمنان با خیال واهی و افکار پوچ به دنبال آزمودن اراده و اعتماد ایرانیان به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشند، چرا که این مردم با وحدت و همبستگی عمیق در حمایت از انقلاب و لبیک به ندای رهبر فرزانه‌شان تا پای جان ایستاده‌اند.

وی افزود:مردم همیشه در صحنه شهرستان نیز همچون سال های گذشته با حضور پرشور خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام خواهند زد وعده دیدار ما ساعت 9:30 در محل مسجد جامع شهر تازه آباد خواهد بود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار