رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد که شهرداری و شورا باید تکلیف خود را با محور حافظیه خصوصا برای ایام نوروز امسال مشخص کند.
کد خبر: ۶۹۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 26 December 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:سولماز دهقانی در جلسه بررسی برنامه‌های نوروزی حوزه مدیریت گردشگری شهرداری شیراز، از مخالفت کمیسیون و مجموعه شهرداری با استقرار غرفه در این محور در ایام نوروز خبر داد.
وی افزود: با توجه به ازدحام غرفه‌ها و نازیبایی این محور، نوروز آینده محور حافظیه تنها به عنوان محور فرهنگی در نظر گرفته می‌شود.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به صف‌های طولانی خرید بلیط برای مجموعه‌های میراثی گفت: امیدواریم امسال برای این نوع تهیه بلیط توسط سازمان میراث فرهنگی چاره‌ای اندیشیده شود.
وی با اشاره به تحویل سال جدید در نیمه شب افزود: معاونت خدمات شهری و معاونت فرهنگی شهرداری باید نسبت به برگزاری مراسم نورافشانی، نقاره نوازی، نمایش‌های سنتی و برنامه‌های ویژه سال جدید اقدام کنند.
دهقانی خواستار توجه ویژه به گروه‌های نمایشی سنتی شد و ادامه داد: باید مکانی برای اجرای برنامه در طول هفته به این گروه‌ها اختصاص یابد و همچنین زمینه برای اجرای نمایش‌های خیابانی فراهم شود.
رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در راستای ایجاد همبستگی مردم شهر، باید بستر گردهمایی مردم در کنار ارگ کریم خان زند با هماهنگی سایر ارگان‌ها ایجاد شود.
وی بر ضرورت ساماندهی سرویس‌های بهداشتی در محورهای گردشگری تاکید کرد و افزود: با توجه به تنوع و زیبایی برنامه‌های فرهنگی سال گذشته در شیراز، آوازه شهر بی شک سبب جذب مسافر بیشتر در سال جدید خواهد شد که برای اسکان مسافران نیازمند مدیریت ویژه خواهیم بود.
دهقانی تأكید كرد كه با برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب می‌توان شیراز را به عنوان مقصد گردشگران در فصول مختلف سال معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار