فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: المان های کنگره سه هزار شهید استان ایلام با هویت دفاع مقدس احداث شود.
کد خبر: ۶۹۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 24 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سید صادق حسینی، در نشست برنامه ریزی کنگره سه هزار شهید استان ایلام در محل استانداری گفت:  یکی از مهمترین راه های تحقق اهداف انقلاب و نظام زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والا مقام و گام نهادن در مسیر روشن انها است و باید با تلاش مسیر رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم سازیم.

وی اظهار کرد: امنیت و آرامش ایران اسلامی مدیون خون شهدایی است که جانانه از نظام و انقلاب در برابر دشمنان دفاع کرده اند.

حسینی افزود: تامین امنیت و تقویت این مقوله و نیز حفاظت و پاسداشت خون شهیدان از اولویت های کشور ما است و برای رشد و پویایی کشور باید جایگاه ارزشمند شهدا و ایثارگران ارج نهاده شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با تأکید بر بکارگیری همه توان و ظرفیت ها برای هر چه بهتر برگزار کردن کنگره سه هزار شهید استان ایلام گفت: المان های کنگره سه هزار شهید استان ایلام بایستی با هویت دفاع مقدس طراحی و احداث شوند.

وی ادامه داد: المان های مربوط به کنگره سه هزار شهید استان ایلام در مناطق مناسب شهر نصب شوند تا اثرات لازم را نیز در پی داشته باشد.

حسینی بیان کرد: همچنین ضرورت دارد تا یک مکان جهت انجام امورات اداری  ودبیرخانه اجلاسیه کنگره در شهر ایلام دایر شود.

فرمانده سپاه استان ایلام اضافه کرد: علاوه بر مضوعات یاد شده المان دفاع مقدس و 70 سردیس شهدای برجسته استان نیز در رابطه با کنگره سه هزار شهید استان ایلام ساخته شود.

وی گفت: یکی دیگر از اولویت ها در احداث المان ها و دیگر طرح های در دست اقدامی که قرار است احداث شوند، تشکیل کمیته فنی نظارت بر پروژه ها است که ضروری به نظر می رسد./ح

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار