امام جمعه تربت حیدریه:
امام جمعه تربت حیدریه گفت: جمع بندی مذاکرات هسته ای و متن برجام چه به تصویب برسد چه نرسد ملت و نظام اسلامی ایران از اصول لایتغیر خود که در شعار مرگ بر آمریکا تجلی یافته ذره ای پا عقب نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۶۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 31 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از تابان تربت، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار در خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم و رزمندگان جبهه مقاومت تا نابودی غده سرطانی اسرائیل، مهمترین و اساسی ترین اصول لایتغیر نظام اسلامی ایران است که آن را با با هیچ توافق و مذاکره ای معامله نمی کند.

وی به ۲۳ ماه مذاکره فشرده با قدرتهای قلدر و مستکبر عالم اشاره کرد و افزود: ملت ایران و سیاستمداران کشور با این متن برجام دچار ذوق زدگی نشوند و از آن طرف هم نباید تفرقه و اختلاف باعث عدم رشد وتوسعه انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون شود.

شریعتی تبار تاکید کرد: نخبگان و فرهیختگان با همراهی سایر ملت و محوریت ولایت فقیه و به دور از هر گونه اختلاف و تفرقه باید اجازه دهند تا فرایند قانونی این متن برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی طی شود.

خطیب جمعه تربت حیدریه ادامه داد: توافقات حاصله هیچ ارتباطی با اصول و آرمان خواهی انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار ندارد، زیرا سیاستمداران خبیث آمریکا از شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران بیشترین هراس را دارند.

وی به جنایتهای ال سعود اشاره کرد و گفت: دولت تروریست ال سعود با وجود اعلان آتش بس، با بمباران شهرهای یمن، زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون می کشد و بار دیگر چهره خبیث خود را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه تربت حیدریه تصریح کرد: سکوت مرگبار شورای امنیت و سازمان ملل در خصوص جنایات ال سعود بار دیگر مهر ننگ و وابستگی به دولتهای مستکبر را بر پیشانی شان به ثبت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار