امام جمعه شهرستان کازرون با گلایه از عدم سفر مقامات عالی رتبه کشور از جمله وزرای دولت به شهرستان کازرون گفت: وزیر ورزش و جوانان طلسم نیامدن وزرا و مقامات عالی‌رتبه به این شهرستان را شکست.
کد خبر: ۶۹۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 20 December 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام خورسند ظهر امروز در نشست نخبگان و اهالی ورزش شهرستان کازرون که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: در یکی دو سال گذشته با توجه به سفر وزرای مختلف به شیراز، اما آنان به این شهرستان سفر نکرده‌اند، معتقدیم استان فارس تنها شیراز نیست و باید به شهرستان‌ها نیز توجه شود.

وی به مشکلات ورزشی در کازرون اشاره و خاطرنشان کرد: ورزشگاه این شهرستان بیش از 50 سال قدمت دارد که امروز نیاز به ساخت یک مجموعه بزرگ ورزشی و یک سالن مجهز برای برگزاری مسابقات ورزشی است.

امام جمعه شهرستان کازرون خطاب به وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: کازرون در ورزش کشتی، فوتبال در گذشته سوابق درخشانی دارد و امروز در هندبال یکی از تیم‌های مطرح کشور به شمار می‌رود و در ورزش باستانی و زورخانه‌ای نیز حرف برای گفتن دارد که توجه شما را می‌طلبد.

خورسند افزود: در حوزه جوانان دو وزارتخانه در اختیار شما است که موضوع جوانان نباید تحت‌الشعاع ورزش قرار گیرد گرچه یکی از نیازهای اصلی جوانان ورزش است.

وی بیان کرد: در ورزش همگانی کازرون بخاطر طبیعت خوبی که در شمال آن دارد نیازمند تجهیزات و امکانات است که درخواست داریم در این زمینه بین ورزش و جوانان، شهرداری و شورای شهر کازرون برای ایجاد امکانات توافق شود.

امام جمعه شهرستان کازرون گفت: همچنین بخش‌های جره و بالاده شهرستان کازرون که از بخش‌های محروم است به همراه شهرهای خشت، کنارتخته، قائمیه و نوادان نیازمند امکانات ورزشی هستند.

خورسند همچنین از مسعود سلطانی‌فر برای ثبت مجموعه تاریخی بیشابور در یونسکو قدردانی کرد و افزود: کار شما آن زمان که در میراث فرهنگی مسئولیت داشتید در تاریخ ماندگار شد و امیدواریم در بخش ورزش نیز شاهد کارهای بزرگ شما در این شهرستان باشیم.

رضازاده نماینده مردم شهرستان‌ کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز خطاب به وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نخستین وزیر ورزش هستید که بعد از 12 سال به این شهرستان سفر کردید، اظهار داشت: کازرون در موضوع ورزش از شهرستان‌های کمتربرخوردار است که درخواست توجه به آن را داریم.

وی با تاکید بر اینکه وزرش شهرستان کازرون در رشته‌های مختلف نیازمند حمایت است گفت: تیم هندبال کازرون جایگاهی در سطح ملی دارد که انتظار داریم توجه ویژه به این تیم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار