احمد شوهانی خبرداد
نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:500 فقره سند زمین از املاک علوی شهریور ماه آتی از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مشمولان این طرح در شهرستان ایوان اهدا می شود.
کد خبر: ۶۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 30 July 2015
احمد شوهانی روز پنجشنبه در حاشیه آیین واگذاری 800 سند زمین املاک علوی به اهالی روستای زنجیره و شهر سرابله گفت : در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان خواستار ادامه و تسریع در واگذاری اسناد به مردم استان ایلام و شهرهای ایوان و سرابله شده است.

وی خاطر نشان کرد: طرح واگذاری اراضی علوی به محرومان روستایی و شهری براساس تاکید مقام معظم رهبری در حال اجرا است و مبین عنایت رهبر معظم انقلاب به مناطق محروم ومستضعف کشور است.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی همچنین با تقدیر از بنیاد مستضعفان برای آنچه که عنایت به مشکل وضعیت سند کارخانه سیمان ایلام عنوان کرد خواستار مشارکت بیشتر این نهاد در عمران و توسعه استان شد.

وی از بنیاد مستضعفان خواست : با توجه به عبور راه کربلا از شهرستان چرداول و اینکه این منطقه دروازه عتبات عالیات ایلام می باشد نسبت به ایجاد و ساخت کارخانه بزرگ صنعتی و تولیدی و ایجاد طرح های بزرگ در جهت رفع محرومیت و اشتغال جوانان در این شهرستان اقدام کند.

وی با ذکر اینکه دولت خدمات ارزشمندی را درسطح استان انجام داده گفت: حمایت و سرمایه گذاری نهادهایی همچون بنیاد مستضعفان می تواند رونق بیشتری در حوزه های صنعتی و تولیدی ایلام ایجاد کند.

800 فقره سند اراضی علوی پنجشنبه در آیین نمادینی به اهالی مشمول طرح حمایتی واگذاری اراضی علوی شهرستان چرداول از توابع استان ایلام واگذار شد.

در این آیین که با حضور مردم ،روحانیون، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مسوولان استان ایلام در روستای کارزان شهرستان چرداول برگزار شد 800 سند اراضی علوی اراضی بنیاد را به خانوارهای محروم روستایی واگذار شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار