کد خبر: ۶۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰ 31 July 2015
خبرگزاری تسنیم: درمسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان که ازهفته نخست شهریورماه امسال برگزار می‌شود، دختران انزلی‌چی در بوشهر به مصاف دلوار کشتی جنوب می‌روند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی،  هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان جام کوثر در فصل 94-95 قرعه‌کشی شد و طی آن تیم بانوان ملوان حریفان خود را در این مسابقات شناسایی کردند.

بنابراین گزارش این مسابقات از روز ششم شهریورماه آغاز می‌شود و طی آن تیم بانوان ملوان بندرانزلی در بوشهر به مصاف تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر خواهد رفت.

دختران انزلی‌چی در دو دوره گذشته این رقابت‌ها پس از تیم شهرداری بم عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان را به خود اختصاص داده اند.

بانوان ملوان در هشتمین دوره از این رقابت‌ها با تیم‌های دلوار کشتی جنوب بوشهر، پالایش گاز ایلام، شهرداری سنندج، آینده سازان نجف آباد، شهرداری بم، شهرداری سیرجان، وحدت ایثار گرگان، پاس همدان، همیاری آذربایجان غربی و خیبر لرستان به رقابت خواهد پرداخت.

طبق قرعه کشی، قرار است تا یک تیم دیگر از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال بین چهار تیم آبادگران قم، سایپا، جام جم و صنعت پیروزی نجف آباد انتخاب شود تا تعداد تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها به دوازده تیم برسد.

سارا قمی خانم گل دو دوره این رقابت‌ها که یکی از بهترین بازیکنان ملوان است، هفته گذشته در جشن بهترین‌های فوتبال ایران جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته این رقابت‌ها را از آن خود نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار