تابناک: مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان گفت: برنامه‌ریزی‌های اساسی در زمینه سفرهای نوروزی در اصفهان انجام شده و امکانات گردشگری نصف‎جهان در اختیار مسافران نوروزی ‌قرار می‌‎گیرد.
کد خبر: ۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱ 22 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، فریدون اللهیاری در چهارمین کارگروه ستاد خدمات سفر نوروز اظهار داشت: تا کنون 3 جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با هماهنگی تمامی نهادهای مربوطه و 4 جلسه هماهنگی سفرهای نوروز در سطح اداره‌‌کل برای ارائه خدمات بهتر به هموطنان‌مان در ایام نوروز در استان برگزار شده است.

وی افزود‌: در نوروز امسال یکی از اهداف اصلی اداره‌کل توجه ویژه به شهرستان‌ها بوده و اداره‌کل میراث فرهنگی خود را موظف دانسته از یک‌سو به عنوان دبیر ستاد سفر استان به برنامه‌ریزی صحیح از تمامی امکانات نهادها برای ارائه خدمات مکفی به گردشگران استفاده کند و از سوی دیگر در تمامی شهرستان‌ها با بسیج امکانات شهرستان‌ها و ارائه خدمات مناسب در شهرستان‌ها به توزیع مناسب گردشگران در پهنه استان کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بیان کرد: هماهنگی خدمات سفر از سال آینده به صورت منظم و ماهانه هم در سطح استان و هم در سطح اداره‌کل برگزار و برای هر چه بهتر شدن مقوله سفر در نزد خانواده‌های ایرانی برنامه‌ریزی می‌کند.

وی گفت: اگر اعتقاد داشته باشیم یکی از اصلی‌ترین ظرفیت‌های توسعه استان گردشگری بوده، پس همگی باید تلاش کنیم، نه تنها در نوروز بلکه در تمامی ایام سال مقوله سفر را در جای‌جای استان نهادینه کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار