در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی، امام جمعه فقید شهرستان خنج، نماینده ولی فقیه در استان فارس و سرپرست استانداری فارس پیام تسلیت مشتركی صادر كردند.
کد خبر: ۶۸۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 02 December 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز، در پی ارتحال حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج رضا صفایی امام جمعه فقید شهرستان خنج، آیت‌الله دژکام، نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز و یدالله رحمانی، سرپرست استانداری فارس پیام تسلیت مشترکی صادر كردند.
در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمان الرحیم
«وَلَنَجْزِینَّ الَّذِینَ صَبَرُوا أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ مَا كَانُوا یعْمَلُونَ»
سوره نحل آیه ۹۶
اهالی محترم شهرستان خنج
خانواده مکرم مرحوم حجت الاسلام صفایی طاب ثراه
خبر درگذشت مرحوم مغفور حجت‌الاسلام آقای رضا صفایی رحمت‌الله تعالی علیه امام جمعه فقید خنج، موجب حزن و تأثر خاطر گردید.
ایشان که قرب الهی را جز خدمت به خلق و کمک به محرومان نمی‌دید، اینک در جوار رحمت حق آرام و قرار یافت و دوستان را از فیض وجودش محروم نمود.
از خصوصیات بارز اخلاقی این شاگرد مکتب امام جعفر صادق(ع)، ساده‌زیستی، کم توقعی و تلاش برای رفع مشکلات نیازمندان بود. حتی در دوره بیماری و تعب ناشی از آن، دست از وظیفه خود برنداشت و دلسوزانه و با خلوص نیت در جایگاه امامت جمعه و حل مشکلات فعالیت می‌نمود.
فقدان این روحانی جلیل‌القدر را به جامعه روحانیت، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، اهالی محترم شهرستان خنج، خانواده مکرم و عموم علاقمندان وی تسلیت عرض نموده، غفران و رحمت الهی و حشر با اولیاء‌الله برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان و سایر منسوبین محترم از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نماییم.
غفرالله لنا و لکم
لطف‌الله دژکام
نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز
یدالله رحمانی
سرپرست استانداری فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار