کد خبر: ۶۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰ 29 July 2015
خبرگزاری تسنیم: رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی افزود: آمریکا به دلیل ترس از شکست تحریم‌ها مجبور به مذاکره با ایران اسلامی بود و در واقع مقاومت ملت ایران نظام سرمایه‌داری را به وحشت انداخته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌ الاسلام و المسلمین، سید حمید روحانی، امروز در دیدار با رئیس وکارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت 12 مرداد، سالروز تاسیس این شورا، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) یک عدالت‌خواه واقعی بود و اگر عدالت‌خواهی در دنیا فراگیر شود زمینه ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) فراهم خواهد گردید.

وی با بیان این‌که مردم آیت خداوند هستند، افزود: حضرت امام (ره) عاشق مردم بود و اعتقاد داشت هرکس به خدا نزدیک‌تر باشد به مردم نیز نزدیک خواهد بود و نسبت به سرنوشت مردم بی‌تفاوت نخواهد بود.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان این‌که امروز صدای پای آمریکا به گوش می‌رسد گفت: نا امید نیستیم و معتقدیم انفاس قدسی حضرت امام (ره) و خون شهدا اجازه نخواهد داد دشمنان نظام آرمان‌های انقلاب اسلامی را دستخوش اغراض خود قرار دهند.

این مورخ انقلاب اسلامی، روشنگری را وظیفه همگان دانست و افزود: آمریکا به دلیل ترس از شکست تحریم‌ها مجبور به مذاکره با ایران اسلامی بود و در واقع مقاومت ملت ایران نظام سرمایه‌داری را به وحشت انداخته است.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی مقاومت مردم ایران را الگوی آزادی خواهان جهان دانست و تصریح کرد: نظام سرمایه‌داری در برابر مقاومت مردم ایران کم آورده است و بسیاری از شرکت‌های آمریکایی و اروپایی در سال‌های تحریم، در صدد دور زدن و عقد قرارداد‌های محرمانه با کشور ما بودند.

وی شناخت صحیح خط امام(ره) را با اهمیت خواند و بیان کرد: اگر خط حضرت امام(ره) به درستی شناخته شود، تحریف‌ها راه به جایی نخواهند برد و شعار «مرگ بر آمریکا» را برگرفته از قرآن کریم دانست و نباید در برابر کج‌‌روی‌ها و انحراف‌ها سکوت کنیم و گرنه در جرم منحرفان شریک خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست استفاده از ظرفیت اندیشمندان و شخصیت‌های ممتاز کشور برای تبیین اندیشه‌های حضرت امام (ره) را ضروری دانست و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از فرصت مناسبت‌های انقلاب اسلامی برای تنویر افکار عمومی و پاسخ‌گویی به شبهات نسل جوان به خوبی استفاده کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری، نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حماسه‌سازی مردم در صحنه‌ انقلاب اسلامی را بی‌ بدیل خواند و اظهار داشت: به لطف خداوند این نهاد مقدس توانسته است با خدمات صادقانه خود در صحنه ایام الله انقلاب اسلامی، جایگاه مناسبی در نظام جمهوری اسلامی و نزد مردم پیدا کند.

وی حضور شخصیت‌ فقیه و مجاهدی چون آیت‌الله جنتی در رأس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نقطه عطف این نهاد برشمرد و افزود: خشنودی و رضایت رهبر معظم انقلاب از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سند افتخار این نهاد و نشان از تاثیرگذاری و موفقیت آن دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار