فرمانده سپاه الغدیر استان یزد؛
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های بزرگ مردانی است که در دوران دفاع مقدس اجازه دست درازی به خاک وطن را به دشمن ندادند.
کد خبر: ۶۸۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 26 November 2018

سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هفته بسیج یادآور دلاورمردی‌ها و ازخود گذشتگی‌های بسیجیانی است که در دوران دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشت و ادعایی تا آخرین قطره خون از مرز‌های ایران اسلامی دفاع کرده و اجازه دست درازی به خاک وطن را به دشمن ندادند.

سردار جمیری با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس سمبل مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت و هفته خوبی‌ها و بزرگی‌های یک ملت قهرمان است افزود:ما باید از آن تفکر بسیجی درس بگیریم و آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان با اشاره به برنامه های هفته بسیج در استان گفت: بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ برنامه با محوریت، اقتصاد مقاومتی، خدمات رسانی و سازندگی، اقتدار دفاعی و امنیتی، استکبار ستیزی و چهل سالگی انقلاب در هفته بسیج در استان برگزار شد.

سردار جمیری ادامه داد: همایش فرمانده هان بسیج، همایش شکوه هجرت، همایش اساتید بسیجی حوزه و دانشگاه، میقات صالحین، همایش بسیج جامعه زنان و برنامه ویژه حماسه حضور و همایش طلاب و دانشجویان بسیجی را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج بود.

فرمانده سپاه الغدیر استان رزمایش اقتدار بسیجیان، حضور بسیجیان و پایوران در نمازجمعه، خدمات رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم، افتتاح واحد‌های خر و خانگی اقتصاد مقاومتی و برگزاری گشت‌های محله محور را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در سطح استان اعلام کرد.

وی همچنین برنامه‌های شاخص هفته بسیج امروز دوشنبه ۵ آذر در استان یزد را حماسه حضور در مسجد روضه محمدیه، همایش طلاب و دانشجویان بسیجی و مجمع بسیج مهندسین کشاورزی اعلام کرد.

از ۲۹ آبان تا ۵ آذر را هفته بسیج نامیدند.

در استان یزد ۶۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس به جبهه‌ اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار