یزد - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و دبیر ستاد درآمد و تجهیز منابع یزد گفت: در هفت‌ماهه سال 1397، درآمد وصولی این استان به 789 میلیارد تومان رسید.
کد خبر: ۶۸۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 26 November 2018

علی نمازی در نشست ستاد درآمد تجهیز منابع استان افزود: این مبلغ نسبت به عدد مصوب 15 درصد کاهش دارد؛ اما نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نکرد.
وی اظهار داشت: از مجموع درآمدهای استان 751 میلیارد تومان مربوط به بخش مالیات است که این عدد 12 درصد نسبت به مبلغ مصوب و یک درصد نسبت مدت مشابه سال قبل کاهش دارد.
وی مالیات‌های مستقیم را شامل اشخاص حقوقی غیردولتی، حقوق بخش عمومی و خصوصی، مشاغل، مستغلات، املاک، ارث، تمبر نقل‌وانتقال سرقفلی و سهام، سفته و اوراق بهادار به ارزش 420 میلیارد تومان و مالیات غیرمستقیم را شامل ارزش‌افزوده، کالا و خدمات، عوارض خروج از کشور، نقل‌وانتقال و شماره‌گذاری اتومبیل را 331 میلیارد تومان عنوان کرد.
به گفته نمازی درآمد وصولی استان در هفت‌ماهه امسال مشتمل بر 96 درصد درآمد مالیاتی، سه درصد خدمات ،فروش کالا و یک درصد جرائم و خسارت بوده است.
مجموع درآمد مصوب سال 97 استان یزد یک هزار و 566 میلیارد تومان مصوب شد.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها ،آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار