امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه باید با مفاسد در بدنه دولت هم برخورد شود، ادامه داد: عده ای با نفوذ در بدنه حاکمیت اقدام به اعمال فسادبرانگیز می زنند که باید دستگاه قضا با این افراد نیز با جدیت برخورد کند چراکه ممکن است همین افراد بسترساز ترویج فساد در جامعه شده اند.
کد خبر: ۶۸۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 24 November 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن تبریک میلاد حضرت محمد(ص)، امام جعفرصادق(ع) و هفته وحدت، بر لزوم حفظ وحدت در دنیای اسلام تأکید کرد و اظهار داشت: ۴ امام برادران اهل سنت اعم از شافعی، مالکی، حنفی و حنبلی به شکل باواسطه و بی واسطه از شاگردان امام صادق(ع) بوده اند که نشان از آن دارد با وجود اختلافات اعتقادی در درس همدیگر شرکت داشته اند.

وی هفته بسیج را گرامیداشت و از حضور گسترده انان در آئین نماز جمه تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه لارستان با تقدیر از اعدام ۲ اخلالگر اقتصادی تصریح کرد: طبق نظر مقام معظم رهبری باید با مفاسد اقتصادی به طور سریع و عادلانه برخورد شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه باید با مفاسد در بدنه دولت هم برخورد شود، ادامه داد: عده ای با نفوذ در بدنه حاکمیت اقدام به اعمال فسادبرانگیز می زنند که باید دستگاه قضا با این افراد نیز با جدیت برخورد کند چراکه ممکن است همین افراد بسترساز ترویج فساد در جامعه شده اند.

وی با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر کشور انگلستان به ایران، موضع گیری های این مسئول را سخیف دانست و عنوان کرد: یکی از درخواست های این فرد آزادی «نازنین زاغری» که به دلائل امنیتی و جاسوسی در ایران زندانی است، بود و از دید ایشان این فرد بی گناه دو تابعیتی معرفی شده است.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه دیگر کشورها حق دخالت در امور داخلی کشورمان را ندارد، خاطر نشان کرد: طلبکاری سران انگلیس در حالی صورت می گیرد که به وعده هایی که در برجام داده اند، متعهد نیستند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه انگلیسی ها باید پاسخ دهند که پس از ۷ ماه خروج آمریکا از برجام چرا هنوز نتوانسته اند به وعده های خود عمل کنند، یادآور شد: اروپایی ها متعهد شده اند پس از خروج آمریکا از برجام، راهکاری برای مراودات مالی با ایران ایجاد کنند، اما هر روزه این موضوع را به بهانه های مختلف به تأخیر می اندازند.

وی با اشاره به اینکه انتظار می رفت وزارت خارجه کشورمان جواب قاطع و محکم به این مسئول سیاسی انگلیس می داد، تصریح کرد: اروپایی ها فکر نکنند که هنوز در قرن های ۱۸ و ۱۹ هستند که هر حرفی بزنند ایران پذیرا باشد.

این مسئول با تأکید بر اینکه غربی ها نباید گمان کنند تنها می توانند مطالبه از ملت های دیگر داشته باشند، بلکه باید بدهکاری های خود را بپردازند و این مهم باید توسط مسئولان وزارت خارجه در مقابل دیدگان آنها قرار داده شود، گفت: در برجام هرچه خواستند گرفتند، وعده دادند ولی وعده های آنان محقق نشده است.

امام جمعه لارستان با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور کشور عراق به ایران، افزود: آمریکا بدنبال آن بودند که ثابت کنند کشور ایران در جهان و منطقه منزوی شده اما خوشبختانه با سفر «برهم صالح» به ایران این توطئه را برملا کرد.

وی با یادآوری بیانات رهبری در دیدار با رئیس جمهور عراق، عنوان کرد: توصیه ایشان حفظ اتحاد ملی کشور عراق، توجه به مرجعیت، شناخت دشمن، ایستادگی در مقابل دشمن، حفظ ظرفیت جوانان حشدالشعبی، استقبال از گسترش همکاری ایران و عراق و غیره بود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به مهمترین بخش از دیدگاه های مطرح شده رئیس جمهور عراق در دیدار با مسئولان کشورمان، تصریح کرد: توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی، توسعه زیرساختها، مناسبات امنیتی و نظامی و همچنین مباحث فرهنگی بود.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه ۱۶ ربیع الاول، سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه تاریخ اسلام توسط پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) بوده است، اضافه کرد: نماز جمعه موجب افزایش وحدت و افزایش آگاهی های عبادی و سیاسی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار