فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با پیروزی های خانگی برای نمایندگان مازندران آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 03 November 2018

خبرگزاری صداوسیما، هفته نخست این رقابتها جمعه شب با برگزاری 18 مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد، که مازندران میزبان دو مسابقه در این هفته بود.

در گروه نخست این مسابقات تیم آمل که به یاد "حسن حسین زاده" دبیرمازندرانی وفقید فوتسال کشور مجوز حضور در مسابقات را کسب کرد، در دیداری خانگی با نتیجه4 بر 3 میهمان خود تیم شهرداری صباشهر تهران را شکست داد.

در این دیدار شاگردان " سعید بابائیان " در تیم حسین زاده آمل با حمایت اندک تماشاگران خود وبا ترکیبی از بازیکنان بومی 3 امتیاز ارزشمند هفته نخست را کسب و به آینده این مسابقات امیدوار شدند.

در دربی مازندرانی ها نیز تیم شهروند گلوگاه در دیداری پرگل با نتیجه5 بر 3 تیم امید مرزن آباد را از پیش رو برداشت تا به لطف گل زده بیشتر در هفته هفته نخست در صدرجدول رده بندی گروه نخست قرار گیرد.

درپایان هفته نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشورتیم شهروند گلوگاه و حسین زاده آمل هرکدام با کسب 3 امتیاز به ترتیب در صدر و دوم جدول شش تیم گروه یک این مسابقات قرار گرفتند و تیم امیدمرزن آباد هم بدون امتیاز در انتهای این جدول قعرنشین شد.

3 تیم شهروند گلوگاه، حسین زاده آمل و امید مرزن آباد به عنوان نماینده های مازندران در فصل جدید این مسابقات در گروه یک با تیم های سفیدرود آستانه ، شهرداری صباشهر تهران و عقاب لنگرود همگروه هستند.

در هفته دوم این مسابقات روزجمعه 18 آبان ماه در مهم ترین دیدار، شهروند گلوگاه در دیداری خانگی با حسین زاده آمل تیم های اول ودوم جدول گروه یک با هم رقابت خواهند کرد و تیم امید مرزن اباد درخانه میهمان تیم سفید رود آستانه خواهد بود.

فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور باحضور 37 تیم در شش گروه به صورت رفت وبرگشت برگزار می شود ودر نهایت دو تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک را کسب خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار