نقاش خوش ذوق آبدانانی در یک اقدام ابتکاری و جالب سیمای 30 نفر از هنرمندان حوزه های مختلف این شهرستان را به تصویر کشید و همه را در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار داد.
کد خبر: ۶۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 28 July 2015
به گزارش تابناک ایلام، مجتبی کاکی از نقاشان موفق آبدانان است که در این نمایشگاه سیمای 30 هنرمند پیشکسوت حوزه های خط، نقاشی، شعر، نویسندگی، مینیاتور، نگارگری، سفال، عکاسی، نمایش و تئاتر و اطلاع رسانی را نقاشی کرده و در قالب یک گالری در معرض نمایش عمومی قرار داده است.

این هنرمند متعهد هدف از این کار نوین را تجلیل از اصحاب هنر اعلام کرد و گفت: برای ترسیم این چهره های ماندگار و با ارزش سه ماه وقت صرف کرده است.

کاکی افزود: بمنظور شناسایی این هنرمندان و قدردانی از زحمات چندین ساله آنها، تصاویرشان را نقاشی کرده و در قالب یک نمایشگاه تجسمی در محل اداره ارشاد اسلامی بمدت 10 روز به نمایش عمومی گذاشته ام.

وی با بیان اینکه آثار این گالری هنری را با استفاده از آب رنگ بر روی بوم خلق کرده است، افزود: در نظر دارم در صورت مساعدت مسوولان شهرستان، در آینده نزدیک تصاویر تعداد دیگری از هنرمندان موفق آبدانان را نقاشی کرده و در نمایشگاهی دیگر به مردم معرفی کنم.

شهرستان آبدانان 170 هنرمند در رشته های مختلف هنری دارد که برخی از این افراد در محافل و جشنواره های ملی و استانی افتخارات زیادی کسب کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار