پیش بینی وضعیت جوی مرکز جغرافیای ایران :
آسمانی نیمه ابری همراه با کاهش دما و بارش پراکنده جو غالب هوای امروز استان است.
کد خبر: ۶۷۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 29 October 2018

به گزارش تابناک یزد،کارشناس هواشناسی استان یزد با اشاره به اینکه آسمانی نیمه ابری همراه با کاهش دما و بارش پراکنده جو غالب امروز(روز دوشنبه ) هوای استان است گفت: وضعیت هوایی روز اربعین در یزد، ابری و نیمه ابری است و عزاداران برای این روز نگرانی نداشته باشند.

محمدرضا شیر غلامی کارشناس اداره کل هواشناسی استان ، از ورود موج بارشی به استان خبر داد و گفت: این موج بارشی که همراه با باد است تا اواخر سه شنبه همین هفته ادامه دارد طی روزهای آینده با کاهش قدرت خود همراه است.

وی رباط پشت بادام را به عنوان مرکز بیشترین بارش باران تا این لحظه اعلام افزود: تفت با یک میلیمتر کمترین میزان بارش بارندگی را در بین شهرستان‌های دارای بارش داراست .

شیر غلامی از وجود باد شدید همراه با گرد و خاک در مناطق شرقی استان خبر داد و گفت: طی روزهای آینده از شدت باد در آن مناطق هم کاسته می‌شود.

وی صبح جمعه و شنبه را سردترین روزهای آینده دانست و مناطق دارای کمترین دما را در مناطق کوهستانی و ارتفاعات اعلام کرد و افزود: دمای آن مناطق به صفر و زیر صفر خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی استان فزود: دمای هوای در روزهای آینده دربیشترین حالت به 17 خواهد رسید و همچنین در کمترین مقدار به ترتیب به 12، 11 و 10 می‌رسد.

وی وضعیت هوایی روز اربعین در یزد را ابری و نیمه ابری عنوان کرد و گفت: عزاداران برای این روز نگرانی نداشته باشند و به جز بارش‌های پراکنده مسئله خاصی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار