این روزها خبرهایی از شگرد جدید سارقان در سرقت از اموال مردم به گوش می‌رسد که نه‌تنها موجب تعجب شده، بلکه انسان را به فکر می‌برد که اگر این‌گونه سارقان ذهن خود را به مسیری غیر از ارتکاب اعمال مجرمانه معطوف می‌کردند، چه نابغه‌هایی می‌شدند.
کد خبر: ۶۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 26 July 2015
به‌گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ایسنا، میهمانان یک مراسم عروسی در ساوه پس از پایان مراسم و در‌‌حالی‌که شب از نیمه‌گذشته و برای استراحت آماده می‌شدند، گرفتار شبیخون سارقان شده و مقداری از طلا، جواهرات و نیز وجوه نقد آنان به سرقت رفت.

شگرد سارقان برای ارتکاب این نوع سرقت به ظاهر ساده اما فریبنده، از زمانی آغاز می‌شود که به‌گفته صاحب منزل مورد سرقت قرار گرفته، عده‌ای موتورسوار اقدام به مشایعت کاروان عروسی و خودروی حامل عروس و داماد کرده و با شناسایی میهمانان عروسی و محل استقرار شبانه آنان، نقشه خود را عملی کردند.

مال‌باختگان در گفتگو با ایسنا به بیان جزئیات این شگرد جدید سارقان پرداختند و به موتورسواران مشایعت‌کننده کاروان عروسی مظنون بودند.

یکی از مال‌باختگان که از اقوام خانواده داماد بود، گفت: ساعت حدود سه بامداد بود که میهمانان برای استراحت آماده می‌شدند و به‌دلیل خستگی ناشی از مراسم عروسی زود خوابشان می‌برد.

علی مطهری افزود: به‌دلیل اینکه حدود چهل نفر از میهمانان در یک منزل مستقر شده و بعضی از آنان برای اولین بار بود که با یکدیگر آشنا می‌شدند؛ لذا سارقان از این موقعیت استفاده کرده و پس از به‌خواب‌رفتن آنان وارد منزل می‌شوند.

وی ادامه داد: سارقان هم شلوارهای مردانه میهمانان را با خود به سرقت بردند و هم به طلا و جواهرات موجود در کیف‌های زنانه میهمانان دستبرد زدند.

مطهری افزود: سارق در حین سرقت از طبقه‌ای که زنان در آن در‌حال استراحت بودند، پای یکی از میهمانان را لگد می‌کند و او از خواب پریده و سارق معذرت‌خواهی می‌کند که همین موضوع باعث می‌شود تا میهمان فکر کند صاحب‌خانه است و برای برداشتن رختخواب آمده است؛ اما سارق از ترس لو‌رفتن، فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد و به طبقه پایین می‌رود.

به گفته وی، در جریان این سرقت بالغ بر ١٥٠‌میلیون ریال وجه نقد و طلا و جواهرات به سرقت می‌رود و ما‌ل‌باختگان که برای ادای فریضه صبح از خواب برمی‌خیزند، با ابراز تعجب از این شگرد سارقان، از طریق تماس با پلیس١١٠ مراتب را به نیروهای انتظامی انعکاس می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار