رییس پلیس راه ایلام گفت
رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به عوامل شایع حواس پرتی هنگام رانندگی، گفت: صبحت کردن با تلفن همراه در صدر این عوامل قرار دارد.
کد خبر: ۶۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 26 July 2015

محسن ناصری گفت : تلفن همراه در صدر علل حواس پرتی هنگام رانندگی قرار دارد.

رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به عوامل شایع حواس پرتی هنگام رانندگی، گفت: صبحت کردن با تلفن همراه در صدر این عوامل قرار دارد.

ناصری افزود: از جمله علل حواس پرتی رانندگان، استفاده از تلفن همراه،خوردن و آشامیدن، گوش دادن موسیقی با صدای بلند و تعویض آهنگ و سی.دی، دستکاری لوازم داخل خودرو، مشاجره‌های خانوادگی حین رانندگی است که منجر به وقوع تصادف می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از حوادث رانندگی که منجر به خسارات مالی و جانی می‌شود در اثر مبادرت به موارد ذکر شده بوده و این موارد در آیین‌نامه راهور تخلف محسوب شده و توسط پلیس کنترل و در صورت مشاهده اعمال قانون می‌شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار داشت: یکی از اصول رانندگی ایمن در جاده‌های پر پیچ و خم استان ما توجه کامل به جلو و اطراف است و راننده نباید کارهایی را انجام دهد که باعث حواس پرتی در هنگام رانندگی شود، زیرا یک لحظه غفلت مساوی است با خروج خودرو از جاده و به وجود آمدن حادثه است.

ناصری تصریح کرد: پلیس انتظار دارد که رانندگان از این تخلفات پرهیز کنند و امیدوارم که برای تمام رانندگان نهادینه شود که پرهیز از این تخلفات به ضریب ایمنی در امر رانندگی می‌افزاید تا انشاءالله شاهد تصادفات بر اثر این دسته از تخلفات نباشیم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار