پلیس راه رشت-انزلی:
خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه گیلان گفت: با هوشیاری ماموران پلیس راه گیلان، تصادف ساختگی لو رفت و منجر به دستگیری عاملان ایجاد ۴۷ فقره تصادف ساختگی و سوء‌استفاده‌کنندگان از قانون و بیمه شد.
کد خبر: ۶۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 26 July 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان گیلان، سرهنگ مهیار رستگار اظهار داشت: تیم گشتی پاسگاه پلیس راه رشت - انزلی در حال بررسی یک فقره تصادف بود که با توجه به شیوه برخورد دو وسیله نقلیه و اظهارات طرفین به تصنعی بودن تصادف مشکوک شده و از این رو جهت بررسی دقیق موضوع، عوامل تصادف را به همراه مستندات موجود به آگاهی معرفی کرد.
 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: پس از بازجویی ماموران آگاهی و بررسی شواهد و مدارک موجود شخص خاطی به ساختگی بودن این تصادف و ایجاد 47 فقره تصادف تصنعی دیگر در چندین استان کشور اعتراف و در این حین افراد دیگری را که در این عمل قبیح هم‌‌دست وی بودند را معرفی کرد.
رستگار با بیان اینکه تحقیقات گسترده پلیس و مقام قضایی جهت کشف زوایای مختلف این کلاهبرداری ادامه دارد، تصریح کرد: مبلغ کلاهبرداری انجام شده تاکنون مشخص نشده و در تحقیقات بعدی و با استعلام از شرکت‌های بیمه‌گر مشخص می‌شود.
رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به اینکه پس از اعترافات شخص خاطی یکی از هم‌دستان وی نیز دستگیر و طی حکمی از سوی قاضی به زندان رشت تحویل داده شدند، بیان کرد: تحقیقات جهت دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار