رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به اجرای 63 مصوبه از 144 مصوبه جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، گفت: سازمان‌های استان می‌گویند که مصوبات جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اجرایی شده است.
کد خبر: ۶۶۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸ 07 October 2018

شهلا عموری در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که شامگاه 14 مهرماه در اهواز برگزار شد، با اشاره به بررسی مصوبات پیشین جلسات این شورا اظهار کرد: تا کنون 30 جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برگزار شده و در این 30 جلسه، 44 دستور کار مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: مباحث بررسی‌شده در این جلسات شامل مشکلات آبزیان، مشکلات تولید خرما، مشکلات صادرات در پایانه‌های مرزی، راه‌های توسعه صادرات به کشورهای همسایه، مشکلات حوزه ساخت‌وساز، مشکلات مالیاتی استان و... بوده است.

رییس اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: در این جلسات علاوه بر دستورکارهای موردنظر، پیگیری مطالبات واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان از شرکت ملی حفاری و نفت و بررسی اعتراضات اصناف از دیگر مسایلی بوده که در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است.

عموری بیان کرد: بررسی مشکلات فعالین بخش خصوصی حوزه آموزش استان، بررسی مصوبات اجرا نشده سال 96 و ارائه گزارشی از وضعیت فضای کسب‌وکار خوزستان بر اساس پایش ملی محیط کسب‌وکار ایران از دیگر اقدامات انجام‌گرفته در جلسات این شورا بوده است.

وی اظهار کرد: در این 30 جلسه تا کنون 144 مصوبه داشته‌ایم که طبق نامه‌نگاری‌های انجام‌گرفته با سازمان‌های مختلف استان، این سازمان‌ها اظهار کرده‌اند که مصوبات جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اجرایی شده است.

رییس اتاق بازرگانی ادامه داد: 63 مصوبه از مصوبات جلسات شورای گفت‌وگو اجرایی شده و 49 مصوبه نیز تا کنون اجرایی نشده است. همچنین 31 مصوبه نیز در حال پیگیری است تا شاهد اجرایی شدن آن‌ها باشیم.

عموری عنوان کرد: برخلاف اعلام دستگاه‌های اجرایی استان، روسای انجمن‌ها در استان عنوان می‌کنند که بسیاری از مصوبات این شورا در استان اجرایی نشده‌اند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار