کد خبر: ۶۶۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ 30 September 2018
 رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خواستار تشدید نظارت بر بازار استان شد و گفت: مردم در زمینه مایحتاج خود به شدت مشکل دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام غلام‌رضا مزارعی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مردم در زمینه مایحتاج خود به شدت مشکل دارند و وضعیت به گونه‌ای بوده که زره‌ای تاخیر در ارائه خدمات لازم ظلم به مردم و حتی خود مسئول است.

وی با تاکید بر افزایش نظارت‌ها توسط متولیان امر عنوان کرد: بخش عمده‌ای از مردم در زمینه تامین مایحتاج خود مشکل دارند و نباید در زمینه نظارت بر بازار زره‌ای کم کاری صورت بگیرد زیرا در غیر این صورت همچون سربازی بوده که اسلحه را در میدان جنگ بگذارد و خود میدان را ترک کند.

مزارعی با اشاره به اینکه هدف دشمن از جنگ اقتصادی قرار دادن مردم در مقابل حاکمیت بوده و نباید در این زمینه مسئولان لحظه‌ای غفلت کنند، ابراز کرد: تمامی دستگاه‌ها و نهادها و همچنین تمامی جریان‌های سیاسی برای بهبود وضعیت موجود تلاش کنند تا شاهد ارائه خدمات مطلوب به مردم باشیم.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی بویژه متولیان تامین مایحتاج مردم باید پیگیر گره گشایی از مشکلات باشند زیرا در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست و نباید غفلت کرد.

مزارعی با بیان اینکه تمام مجموعه مدیرت نظام یکی بوده و یک هدف دارند، ادامه داد: انتظار می‌رود نماینده عالی دولت در استان یک مسابقه برای مدیران دستگاه‌های اجرایی با هدف بهتر کار کردن داشته باشد و البته دستگاه قضایی در تمام عرصه‌ها برای پیشبرد اهداف و برنامه ادارات آمادگی همکاری دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: این دانشگاه آمادگی همکاری برای برگزاری باشکوه همایش 20 هزار نفری بسیجیان استان در روز 12 مهرماه را داشته و در این زمینه تمهیدات لامز اندیشیده شده است.

اورنگ ایلامی افزود: با توجه به اینکه بعد از هر مراسمی سطح شهر آلوده به ظروف یکبار مصرف شده واحدهای بهداشت محیط در این زمینه ساماندهی و پای کار هستند که به طور حتم شاهد کمترین مشکا هستیم.

وی بیان کرد: کنترل مناطق، برپایی چادر سلامت، غربالگری بسیجیان، مشاوره‌های بهداشتی، کارگاه آموزشی سبک زندگی، اسکورت رزمایش با آمبولانس و دو فروند بالگرد، آماده باش تمامی بیمارستان‌ها، مانور امداد و نجات و ...از برنامه‌های پیش بینی شده در روز برگزاری همایش 20 هزار نفری بسیجیان با عنوان عاشورائیان در یاسوج است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار