مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح، امشب در مسجد جوادالائمه (ع) اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 30 September 2018

در این مراسم که خانواده‌های شهدا تصاویر فرزندان شهیدشان را در دست داشتند، جمعی از مردم شهیدپرور اهواز و مسؤولان با ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

فرمانده قرارگاه کربلا در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: در طول انقلاب، خون پاک شهدا درخت انقلاب و اسلام را آبیاری کرده است.

احمد خادم سید الشهدا با بیان اینکه دشمن در دوران دفاع مقدس، فکر مقاومت مردم را نکرد، گفت: مردم با دست خالی با صدام مقابله کردند اما امروز که ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف قدرتمند است و در جهان اثر گذار است.

وی افزود: دشمن با فشار اقتصادی، قصد ایجاد نارضایتی و اغتشاش در کشور را دارد؛ به‌فرموده رهبر انقلاب در کشور بن‌بست اقتصادی نداریم؛ کسی که می‌گوید به بن بست اقتصادی رسیدیم جاهل یا خائن است.

فرمانده قرارگاه کربلا بیان کرد: ما در این شرایط اقتصادی، باید مسؤولیت‌های خود را انجام دهیم و با امید زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه خوزستان ۲۳ هزار شهید دفاع مقدس و ۷۸ شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده، افزود: هنگامی که داعش و ابوبکر البغدادی به ۲۰ کیلومتری کربلا رسید و ۸۰ درصد سوریه اشغال شد، جوانان اهوازی و دیگر رزمندگان با شجاعت، ایثار و شجاعت طلبی، تروریست‌ها شکار کرده و از بین بردند؛ تروریست‌هایی که توسط آمریکا، اسرائیل و کشورهای مرتجع حمایت می‌شدند.

خادم سیدالشهدا عنوان کرد: طبیعی است که دشمن چشم دیدن قدرت در حال افزایش انقلاب اسلامی را ندارد.

وی گفت: ما در دو هزار کیلومتری مرزها و در شهرها و روستاهایی که نمی‌شناختیم با تروریست‌ها جنگیدیم و پیروز شدیم؛ اینها که دیگر عددی نیستند که اینجا اجازه دهیم عرض اندام کنند.

وی با بیان اینکه ظلم پایدار نخواهد بود، اظهار کرد: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی با ید واحده تقاص شهدا را خواهد گرفت و تروریست‌ها را از بین خواهد برد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار