معاون دادگستری يزد:
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: همچون دفاع مقدس، همت همه جانبه مردم و ایثار از خود گذشتگی نیروهای انقلابی، تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است .
کد خبر: ۶۶۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 29 September 2018

«محمدرضا عرشیان» در همایش شکوه پایداری به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: روزگاری این کشور با دست خالی در مقابل جهان متحد شده در برابر انقلاب نوپای اسلامی ایستاد و تمام معادلات مرسوم را به هم زد و توانست با سلحشوری و تقدیم بهترین جوانانش در مقابل صدامیان که با پول کشورهای مرتجع منطقه و تسلیحات کشورهای اروپایی و خدمات اطلاعاتی امریکا حمایت و پشتیبانی می شد بایستد و امروز نیز تکرار این جنگ در جبهه دیگری است که باید هوشیار بود و در میدان این کارزار ایستاد . 
وی تصریح کرد: جوانان پاک این سرزمین در دفاع مقدس خون و جان خود را فدا کردند تا استعمار جهانی به اهداف خود نرسد و امروز که استکبار در عرصه دیگری وارد شده، همان دفاع مقدس در حال تکرار و نوبت آزمون دیگری است . 
این مقام قضایی با اشاره به مدیریت نابخردانه جنگ توسط بنی صدر در برهه حساس روزهای نخستین روزهای دفاع مقدس که موجب از دست رفتن خرمشهر و سقوط این شهر شد، اظهار كرد: در آن روز نیروهای انقلابی صحنه نبرد را ترک نکردند تا با تفکر انقلابی صحنه‌های شکست اولیه به پیروزهای غرور آفرین تبدیل شد و امروز نیز تاریخ در حال تکرار است .
وی ابراز كرد: در حالی که دشمن در عرصه اقتصادی حمله تمام عیاری را شروع کرده و برخی عوامل دیگر نیز در اثر گذاری این حمله دخیل اند، رسالت نیروهای انقلابی در ماندن در میدان و مضاعف کردن کار و تلاش در عرصه تولید و ارائه خدمت به مردم است . 
معاون فرهنگی دادگستری با اشاره به حمایت همه جانبه کشورهای اروپایی در دوران دفاع مقدس از رژیم بعث عراق و ارائه تسلیحات جنگی و تجهیز کارخانه‌های سلاح های شیمیایی در این کشور، اظهار كرد: امروز نیز کشورهای اروپایی گرچه در ظاهر عناد خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی را نمایان نمی‌کنند اما در عمل بدون ارائه راهکارهای مناسب جهت مبادلات تجاری و ارزی، بر ادامه تعهد ایران در برجام تأکید می‌كنند . 
وی تصریح کرد: باید راه‌های برون رفت از این محاصره اقتصادی و جنگ ارزی را در درون کشور جست و با تکیه بر توان داخلی و تعهد نیروهای انقلابی بر وضعیت فعلی چیره گشت . 
عرشیان، دفاع مقدس را عرصه ای مداوم در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: دفاع مقدس برای ایران اسلامی تمام نشده است و تا زمانی که دشمنی استکبار جهانی در قالب حمله نظامی، شبیخون فرهنگی و جنگ ارزی علیه مردم این سرزمین وجود دارد، دفاع مقدس نیز ادامه دارد و همه ما باید رزمندگان این صحنه باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار