امام جمعه بوکان گفت: بی‌شک حمله تروریستی گروه الاحوازیه به ارتش در اهواز سبب شد که مردم بیش از پیش از آمریکا و رژیم صهیونیستی که حامی و پشتیبان این گروه تروریستی هستند نفرت داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 28 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا عباس احمدی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بوکان با اشاره به حادثه اهواز و شهادت جمعی از هم وطنان و با محکوم کردن این حمله تروریستی اظهار کرد: بی‌شک تروریست‌هایی که به رژه ارتش حمله کرده و عده‌ای را شهید و شماری را زخمی کردند، نوکران امپریالیسم به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: آنان نوکران حلقه به گوش آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که به هم وطنان آسیب وارد کردند بنابراین مسئولان مربوطه و قوه قضائیه باید افراد مجرم را به اشد مجازات برسانند.

امام جمعه بوکان بیان کرد: باید نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به آنان پاسخ کوبنده‌ای داده و آنان را به سزای اعمال خود برسانند.

وی تاکید کرد: بی‌شک حمله تروریستی گروه الاحوازیه به ارتش سبب شد که مردم بیش از پیش از آمریکا و رژیم صهیونیستی که حامی و پشتیبان این گروه تروریستی هستند نفرت داشته باشند.

احمدی اظهار کرد: بی تردید هر کس در هر پست و مقام و در هر لباسی که سبب این حادثه تروریستی شد باید به سزای عمل خود رسانید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار