امام جمعه میاندوآب گفت: دشمنان از قدرت گرفتن ایران ترس و نگران داشته و اعتراف می کنند که ایران به قدرت جهانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۶۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ 28 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  حجت الاسلام حمید حسن زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تاکید بر اینکه با کمک خداوند مشکلات اقتصادی و جنگ روانی به مانند 40 سال گذشته برطرف می‌شود اظهار کرد: براساس آمارهای جهانی، ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه ها پیشرفت داشته است.

وی گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران رو به اضمحلال است چرا قدرت های دنیا اولویت اولشان را ایران قرار داده و چرا  ترامپ تنها بر علیه ایران صحبت می‌کند بنابراین نشان می دهد که کشورمان شاخ آمریکا را شکسته و آنها از قدرت گرفتن ایران ترس و نگرانی دارند و اعتراف می کنند که ایران به قدرت جهانی تبدیل شده است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به آمارهای‌های جهانی افزود: ایران در صنعت هوایی رتبه ۱۰، در فناوری نوین نانو در رتبه 6، در فناوری سلول های بنیادی در رتبه دو، در تولید زیست فناوری در رتبه ۱۳، رتبه اول منطقه در قدرت علمی و ۱۶ جهانی، رتبه 21 در تولید غلات، سرانه آبیاری سرزمینی رتبه ۱۴، زمین های کشاورزی ۲۱، تولید محصولات کشاوزی رتبه ۱۸ دنیا و تولید مرکبات رتبه هفت دنیا را دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دشمنان به دنبال جنگ روانی و اقتصادی هستند باید با امپراطوری رسانه ای خود تلاش کرده و هوشیار و آگاه بود.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر اظهار کرد: بی شک باید با کسانی که بحران سازی کرده و به مردم رحم نمی کنند و سبب بروز مشکلات برای مردم می شوند، به گونه ای برخورد کرد که درس عبرتی برای دیگران شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار