معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حال حاضر با توجه به رشد روزافزون علم باید از روش‌های نوین و تحقیق و پژوهش برای آموزش دانش‌آموزان استفاده کرد.
کد خبر: ۶۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 23 July 2015
علیرضا کاظمی در مراسم معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش سرخس اظهار کرد: ارتقاء آموزش و پرورش از اولویت‌های اداره‌کل است چون دیگر زمان آموزش‌های تجربی به سر آمده و باید از روش‌های نوین و تحقیق و پژوهش برای آموزش دانش‌آموزان استفاده کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از توجه ویژه فرماندار به بخش آموزش و توسعه فضای آموزشی سرخس تشکر کرد و گفت: آموزش و پرورش استان برای دانش‌آموزان در دوران فراغت از تحصیل و ایام تابستان برنامه‌ریزی کرده و در این راستا کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: مسئولیت سنگینی بر عهده مدیران و مسئولان در حوزه آموزش و پرورش قرار دارد چون والدین با اطمینان خاطر فرزندان خود را به مدارس برای فراگیری علم می‌فرستند در نتیجه باید علاوه بر آموزش در مباحث پرورشی دانش‌آموزان کوشا باشیم.

فرماندار سرخس نیز در ادامه گفت: آموزش و پرورش کلید حل مشکلات پیش‌رو است و جایگاه مهم و موثری در جامعه دارد و باید با برنامه‌ریزی بلندمدت و توجه خاص دولت به این امر دست یافت.

حسین سنجرانی افزود: امیدواریم روزی شاهد جایگاه واقعی و علمی بالای آموزش و پرورش باشیم تا از امکانات و داشته‌ها در بخش آموزشی به صورت بهینه و موثر استفاده کنیم.

وی به رئیس جدید آموزش و پرورش سرخس توصیه کرد از سیاسی بازی و انتخاب جناحی افراد جلوگیری کند و برای پیشرفت جایگاه آموزشی شهرستان تلاش کند.

در پایان با حکم مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی عباس دادمحمدی به عنوان رئیس آموزش و پرورش سرخس معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار