رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در همدان گفت: هیچ گونه کمبودی در زمینه عرضه مرغ گرم وجود ندارد و روزانه ۴۰ الی ۵۰ تن مرغ منجمند نیزدر فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.
کد خبر: ۶۵۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 10 September 2018
جواد عاشوری گفت: در ایام محرم و صفر قیمت مرغ گرم کاهش می‌یابد.
 
به گزارش تسنیم، عاشوری اظهار داشت: امروز قیمت هرکیلو مرغ گرم در بازار همدان به ۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده که نسبت به هفته گذشته دو هزار تومان کاهش یافته است.

وی با بیان‌اینکه در ماه‌های محرم و صفر تقاضای مردم برای خرید مرغ کاهش می‌یابد و مصرف گوشت قرمز بالا می‌رود، ابراز کرد: بنابراین انتظار می‌رود در ایام محرم و صفر قیمت مرغ کاهش یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی همدان تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت جوجه‌ریزی در استان‌های کشور مطلوب است که این امر موجب کاهش دو هزار تومانی قیمت مرغ در طول روز‌های گذشته شده است.

عاشوری افزود: انتظار می‌رود در طول ماه‌های آینده قیمت مرغ گرم به زیر قیمت مصوب یعنی پایین‌تر از هشت هزار تومان هم برسد.

وی به قیمت هرشانه تخم‌مرغ در بازار همدان اشاره کرد و افزود: این روز‌ها تقاضای خرید تخم‌مرغ افزایش یافته و با توجه به وزن هر شانه تخم‌مرغ قیمت آن از ۱۶ تا ۱۸ هزار تومان متفاوت است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی همدان در بخش دیگری از سخنانش به عرضه مرغ منجمند در بازار اشاره کرد و گفت: هر کیلو از مرغ منجمند با قیمت مصوب ۶ هزار و ۶۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای همدان به مردم عرضه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار