همزمان با سالروز شهادت شهدای قله شنام، یادواره 64 شهید دانش‌آموز در اسدآباد برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 23 July 2015

همزمان با سالروز شهادت شهدای قله شنام، یادواره 64 شهید دانش‌آموز در اسدآباد برگزار شد.

به گزارش فارس؛ همزمان با سالروز شهادت شهدای قله شنام در روز 31 تیر 1360، یادواره 64 شهید دانش‌آموز گلگون‌کفن با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، مدیرکل آموزش و پرورش، همرزمان شهدا، دانش‌آموزان و مسئولان شهرستان اسدآباد برگزار شد.

در این یادواره پس از اجرای گروه سرود یکی از مدارس شهرستان، کلیپی از فعالیت رزمندگان اسدآبادی در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس پخش شد.

یکی از همرزمان شهدای جاویدالاثر که جانباز بالای 70 درصدی است، در این یادواره، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: بنده با پنج نفر از شهدای جاویدالاثر شهرستان اسدآباد از جمله بیژن شفیعی، خسرو آذرمی، محمدرضا فروتن، همایی رشید و ورمزیار سعادت همنشینی داشته‌ام.

ناصر راشدی ادامه داد: بنده با این شهدا در عملیات قراویز حضور داشتم که اینان در عملیات شنام شهید جاودانه شدند.

وی گفت: شهدا برای دفاع از میهن خود و در راه اسلام جانانه در مقابل دشمنان ایستادند و امروز امنیت و زندگی خود را مدیون آنان هستیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم دشمن با جنگ نرم به دنبال تخریب اعتقادات جوانان این مرز و بوم است و نباید از آن غافل بود.

وی تأکید کرد: باید خاطرات و آرمان‌های شهدا را برای جوانان بازگو کرده و آنان را به الگوگیری از رفتار و منش شهدا تشویق کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار