رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان ایلام گفت: یک هزار و 321 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف در ایلام ضبط و معدوم شد.
کد خبر: ۶۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 22 July 2015

به گزارش تابناک ایلام،صید یوسفی گفت: 6 هزار و 963 مورد از اماکن عرضه فرآورده‌‌های خام دامی در ایام ماه مبارک رمضان بازدید به عمل آمد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان ایلام گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 6 هزار و 963 مورد بازدید از اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی توسط کارشناسان دامپزشکی در سطح استان انجام پذیرفت.

وی افزود: در این مدت یک هزار و 321 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف ضبط و 17 نفر از متخلفین در عرضه فرآورده‌های خام دامی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مسئول ادامه داد: 24 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در ایام ماه مبارک رمضان نظارت‌های بهداشتی را انجام داده و 39 مورد برخورد با خودروهای عرضه کننده غیرمجاز فرآورده‌های خام دامی انجام پذیرفته است و با همکاری و مجوز مقام قضایی 23 مورد از مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی مهر و موم شده است.

وی از هم استانی‌ها درخواست کرد به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده از خرید فراورده‌های خام دامی از مراکز غیر مجاز خودداری نموده و در هنگام خرید به تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و مهر دامپزشکی توجه کرده و در صورت هرگونه تخلف در عرضه فرآورده‌های خام دامی موارد را به شماره تلفن چهار رقمی 1512 گزارش کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار