بخشدار عقدا از توابع شهرستان اردکان گفت: ‌توزیع رایگان کتاب در بین مردم منطقه باعث رونق کتابخوانی و تشویق آنها به مطالعه کتاب شده است . ن
کد خبر: ۶۵۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 03 September 2018

ناصر پایدار افزود:‌ در سال 1392 با توجه به نیازهای فرهنگی عقدا و سیاست های دولت مبنی بر ترویج مسایل فرهنگی ، مقرر شد مقوله کتاب خوانی پیگیری و رونق یابد.
وی اضافه کرد: در این ارتباط تاکنون 12 دوره مسابقه کتاب و کتابخوانی برگزار و 18 عنوان کتاب ، از طریق کمک های خیری تهیه و در بین مردم توزیع شد .
بخشدار عقدا با بیان اینکه در هر نوبت حدود 300 الی 400 نسخه کتاب تهیه شد، تصریح کرد:‌ این مسابقات بیشتر به مناسب اعیاد ملی و مذهبی در کاروانسرای عقدا و کتابخانه روستای مزرعه نو برگزار شد .
به گفته پایدار، هدایایی هم از طریق خیرین تهیه که بیشتر لوازم آشپزخانه ، لوازم ورزشی ، کمک هزینه سفر به مشهد و قم و کارت هدیه است که با دعوت از برندگان در محل بخشداری به آنها اهدا می شود .
وی افزود: تفسیر کتاب، ‌مسابقه شفاهی ،‌ مسابقه کتبی از جمله برنامه های بخشداری در این خصوص است .
بخشدار عقدا با بیان اینکه بیشتر کتاب هایی که مردم درخواست دارند یا نیازسنجی شد، تهیه می شود، یادآور شد: آخرین مسابقه کتابخوانی سال 1397 به همت اداره کتابخانه های عمومی اردکان، بخشداری و با مشارکت مردم روستاهای هفتادر، سرو سفلی، مزرعه نو و شهر عقدا از کتاب ' شادی را به خانه ببریم' در روز عید غدیر خم برگزار شد.
پایدار خاطر نشان کرد: در این مسابقه بیش از 400 نفر شرکت داشتند و با حضور در کتابخانه های عمومی شهر و روستای خود به سئوال های مسابقه پاسخ دادند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار