شایق:
نایب رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت جلوگیری از موازی کار در ارائه خدمات شهری، گفت: طرح مدیریت واحد شهری با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان در یزد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 02 September 2018

«مرتضی شایق» در جلسه علنی شورای اسلامی که با حضور تمام اعضا برگزار شد، با اشاره به اقدامات مطلوب و ارزشمند سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری در برگزاری جشن غدیر، اظهار کرد: توجه به تدوین برنامه‌های فرهنگی و با نشاط اجتماعی در اعیاد و ولادت ائمه اطهار(ع) نقش مهمی در توسعه و تقویت نشاط عمومی ایفا می‌کند .

وی در ادامه تدوین برنامه منسجم و مدوم برای مدیریت واحد شهری را یکی از ضرورت‌های اجرایی در مدیریت شهر یزد دانست و افزود: بحث مدیریت واحد شهری به مرحله انتخاب مشاور رسیده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که تقریباً‌ تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در مساول خدمات شهری دخیل هستند، گفت: خاطرنشان کرد: مشارکت تمام نهادهای اجرایی و ادارات استان در بحث مدیریت واحد شهری امری ضروری است.

شایق با اشاره به نقش موثر طرح مدیریت واحد شهری در توسعه و پیشبرد اهداف شهرداری در اجرای سریع طرح‌های مختلف شهری، تصریح کرد: جلوگیری از موازی کاری‌ها در ارائه خدمات از دیگر ویژگی‌های اجرای طرح مدیریت واحد شهری در یزد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار