نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: راه آهن در بعضی از شهرها نیاز به توجه خاص دارد و باید برای حل مشکلات راه آهن در آن شهرها تلاش شود. در این زمینه قول هایی داده شده است تا نواقص برطرف شود.
کد خبر: ۶۴۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 30 August 2018

 آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در مراسم افتتاح قطار ریل باس شهری ایستگاه قدس_اهواز_کارون_ میاندشت که امروز 7شهریور ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برنامه افتتاح قطار ریل باس اهواز کاری بسیار ارزشمند است که توسط راه آهن جمهوری اسلامی ایران در خوزستان اجرایی شد.

وی افزود: از روند کار راه آهن در خوزستان راضی هستم و خدماتی که در این زمینه از سوی آن ها در استان ارائه شده تا کنون بسیار خوب بوده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: با اقداماتی که راه آهن جمهوری اسلامی ایران از این پس انجام می دهد، کارها بهتر پیش خواهد رفت.

موسوی جزایری عنوان کرد: اکنون شرایط اقتصادی در کشور به شکلی است که همه باید قناعت و صرفه جویی کنیم.

وی ادامه داد: راه آهن در بعضی از شهرها نیاز به توجه خاص دارد و باید برای حل مشکلات راه آهن در آن شهرها تلاش شود. در این زمینه قول هایی داده شده است تا نواقص برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به افزایش قیمت بلیط هواپیما در بازار به مدیران توصیه کرد: من تصمیم گرفته ام که از این به بعد به دلیل افزایش قیمت پرواز ها با قطار تردد کنم و در این زمینه به مسولان نیز توصیه میکنم تا با قطار تردد کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار