آیین باشکوه بزرگداشت هشتمین سده آموزش عالی در تبریز و هفتادمین سال تأسیس دانشگاه تبریز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و مهمانی از کشورهای اتحادیه های مهم دانشگاهی جهان، گرجستان، ترکیه، آذربایجان و ... در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰ 29 August 2018

آیین بسیار باشکوه بزرگداشت هشتمین سده آموزش عالی در تبریز و هفتادمین سال تأسیس دانشگاه تبریز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و مهمانی از کشورهای اتحادیه های مهم دانشگاهی جهان، گرجستان، ترکیه، آذربایجان و ... در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

اجرای سرود دانشگاه به صورت زنده برای اولین بار با آهنگ سازی استاد فرهاد فخرالدینی با شعر شهریار با تضمین صالح سجادی، رونمایی از تمبر، 6 جلد کتاب، اجرای موسیقی، عقد تفاهم نامه همکاری، پخش کلیپ و ... از جمله برنامه های آیین افتتاحیه این مراسم بود.

لازم به ذکر است: در این آیین همچنین از 70 برگزیده، پیشکسوتان و برترین های دانشگاه خیران، فارغ التحصیلان، دانشجویان و افراد موثر در توسعه دانشگاه تبریز در بخش های مختلف تجلیل بعمل آمد.

اضافه می نماید: همچنین موزه تصویری تاریخی دانشگاه به همت روابط عمومی و همکاری مدیریت امور فنی به بهره برداری رسید و برنامه های مختلفی که در طی یکسال گذشته به مناسبت هشتمین سده آموزش عالی در تبریز و هفتادمین سال تأسیس دانشگاه تبریز اجرا شده بود، که این جشن با شکوه پایان یافت.

 

حضور در مرقد شهدای گمنام مشهدالشهدای دانشگاه های کشور

 

 

 

 

مراسم بزرگداشت هشتمین سده آموزش عالی و هفتادمین سال تاسیس دانشگاه تبریز

 

رونمایی از سرود دانشگاه تبریز با حضور آهنگساز استاد فرهاد فخرالدینی

 

رونمایی از تمبر هفتادمین سال تاسیس دانشگاه تبریز

 

رونمایی از کتابهای هفتادمین سال تاسیس دانشگاه تبریز

 

تجلیل از چهره های برجسته تاریخ دانشگاه تبریز

 

مراسم هفتادمین سال تاسیس دانشگاه در هتل پارس و برین کیک

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :