9 طرح عمرانی ، آموزشی ، اقتصادی و بهداشتی با بیش از 110 میلیارد ریال اعتبار در بخش زرقان شیراز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۴۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 29 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: بخشدار زرقان اعلام کرد: طی روزهای گذشته نیز چندین طرح بهسازی معابر روستایی و ساخت خانه عالم در چند روستای این بخش به بهره برداری رسید.
ابراهیم رحیمی افزود:از مهم ترین طرح های بهره برداری شده می توان به بهسازی کارخانه جدید جوجه کشی شهید امین مجتمع دام و طیور فارس وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال اشاره کرد.
وی اظهار داشت: علاوه بر این احداث و خرید 16 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی با 9 میلیارد و 625 هزار ریال اعتبار ، طرح های مربوط به دهیاری های بخش اعم از بهسازی معابر ، پل ها و ساخت خانه های عالم با 9 میلیارد و 160 میلیون اعتبار ، طرح های مربوط به جهاد کشاورزی با هفت میلیارد و 530 میلیون ریال اعتبار بهره برداری یا کلنگ زنی شد.
رحیمی گفت: طرح های مربوط به آموزش و پرورش با 27 میلیارد ریال اعتبار ، طرح های مربوط به شهرداری زرقان با دو میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار از دیگر طرح هاست.
بخشدار زرقان بیان کرد: همچنین چندین طرح بهداشتی و درمانی با 6 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار ، طرح های انتقال آب به چندین روستای بخش با 11 میلیارد ریال اعتبار و همچنین احداث زمین ورزشی چاه سرخ با دو میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های انجام شده در بخش زرقان بوده است.
رحیمی گفت :کلنگ زنی و ساخت یک باب واحد آموزشی خیرساز12 کلاسه در مسکن مهر لپویی با مشارکت خانواده های وارسته و زرعکانی نیز انجام شد.
شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار