سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری:
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: مشکلات اقتصادی و بودجه‌ای کار ما را سخت کرده است اما این مشکلات باعث نمی‌شود دست از تلاش برداریم و برای موفقیت می‌جنگیم.
کد خبر: ۶۴۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 28 August 2018

کیانوش علاسوند اظهار کرد: بارها از شرایط سختی که در این فصل پیدا کرده‌ایم، گله کرده‌ام اما این شرایط برای اغلب اقشار جامعه وجود دارد و طبیعتا اوضاع اقتصادی خوبی نیست، اما این دلیل نمی‌شود که تلاش نکنیم و سعی می‌کنیم با جوانان خوبی که داریم خلأهای تیم را که ناشی از جدایی بازیکنان باتجربه‌ای چون فرهاد توکلی، فرید نمازی و احمدملاعلی است پر کنیم.

وی درباره اینکه قرار بود فرهاد توکلی بعد از جام باشگاه‌های آسیا برگردد اما این اتفاق نیفتاد، گفت: همه ما دوست داشتیم فرهاد کنار ما باشد و به تیم برگردد اما واقعیت این است که آینده ورزشی و حرفه‌ای فرهاد برای ما مهم‌تر بود و الان هم هر جا که برود برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم. به تصمیمش احترام می‌گذارم و امیدوارم بتواند این تجربه جدید را در زندگی ورزشی‌اش با موفقیت پشت سر بگذارد.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری، بیان کرد: فعلا کار خود را با همین بازیکنان ادامه می‌دهیم و اگر کم و کاستی داشتیم و احساس نیاز کردیم در نیم‌فصل اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد.

علاسوند با اشاره به بازی برابر اهورا در روز جمعه هفته جاری، گفت: علیرغم تصور خیلی‌ها، بازی سختی برابر اهورا داریم زیرا آن‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و مطمئنا با تمام قوا به مصاف ما می‌آیند. معمولا در چنین بازی‌هایی دچار مشکل می‌شویم اما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و بعد از دو تساوی که داشتیم، سه امتیاز این بازی را به‌دست آوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که پس از رفتن بازیکنان باتجربه تیم مانند نمازی، ملاعلی و توکلی کدام بازیکنان بار تجربی تیم را به‌دوش می‌کشند، اظهار کرد: از دست دادن فرید نمازی که برای تیم یک رهبر بود ضایعه بزرگی بود و فرید الگوی خوبی برای بازیکنان جوان ما بود اما پس از جدایی بازیکنان باتجربه‌تر ما، جوان‌ترها احساس مسئولیت بیشتری کردند و در این راه بازیکنانی مانند حسین فهیمی و شهاب طالبی هم کمک زیادی به جوانان تیم کردند.

سرمربی حفاری در پایان درباره بخشنامه جدید وزارت نفت برای تیم‌های ورزشی و اعمال محدودیت در هزینه این تیم‌ها، گفت: عده زیادی از جوانان خوزستانی در مجموعه وزارت نفت مشغول ورزش حرفه‌ای هستند و حتی از این راه امرار معاش می‌کنند و یقینا محدودیت‌های جدید اتفاق خوبی نیست.

وی افزود: امیدوارم این بخشنامه فقط امسال اجرایی شود و از سال آینده دوباره شاهد شکوفایی ورزش نفت باشیم زیرا این موضوع به کل ورزش خوزستان و جوانان استان ما کمک می‌کند.

 

 منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار