معاون پژوهشی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور گفت: ۱۰۰ دانش فنی در موضوعات باغبانی، شیلات، آب و خاک، بیوتکنولوژی و دامپروری به مرحله تجاری سازی و فروش رسیده است.
کد خبر: ۶۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 22 July 2015
به گزارش تابناک یزد،غلامحسین طهماسبی در آیین معارفه سرپرست جدید مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سیستان وبلوچستان در زابل با اشاره به ادغام مراکز تحقیقاتی با مراکز آموزشی علمی و کاربردی و جهاد کشاورزی در استانهای کشور افزود: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و با هدف تقاضا محوری و آینده پژوهشی، این ادغام صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تغییر اقلیم در کشور وجود دارد، اظهار کرد: میزان تغییر اقلیم در منطقه سیستان نسبت به دیگر نقاط کشور بیشتر دیده می شود؛ به طوری که دستیابی به الگوی کشت مقاوم، تقسیم آبیاری مناسب و بهره گیری از ظرفیت های منطقه باید مدنظر گرفته شود.
معاون پژوهشی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با تقدیر از رییس سابق مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی سیستان اظهار امیدواری کرد که سرپرست جدید، تحول بزرگی در حوزه کشاورزی منطقه ایجاد کند و با استفاده از ظرفیت دانشگاهها، سازمان های خصوصی و برنامه ریزی برای توسعه کشاورزی و کمک به امنیت غذایی گامهای مهمی بردارد.

در این آیین که امام جمعه زابل، فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان و شماری از مسؤولان شهرستان زابل حضور داشتند، حسینعلی اکبری زاده به عنوان رییس جدید مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سیستان معرفی و از زحمات شیرعلی کوهکن رییس سابق این مرکز تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزنیوز به نقل از ایرنا، در این آیین حکم صادره از سوی دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی خطاب به اکبری زاده رییس جدید مرکز تحقیقات سیستان قرائت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار