صدا و سیمای مرکز ایلام در بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها خوش درخشید.
کد خبر: ۶۴۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 28 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: برنامه سازان این مرکز توانستند با درخشش در جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما ، هفت عنوان برتر در بخش های مختلف جشنواره را از آن خود کنند.

شیروی افزود:آقایان روح الله اکبری در بخش بهترین کارگردانی فیلم مستند برای مستند جلیل و خلیل ،طالب قبادزاده در بخش تهیه کنندگی برنامه نسیم ،محمد جواد شوهانی در بخش موسیقی ایلام و خانم ها معصومه دارابی برای اثر پژوهشی معرفی مشاغل ، شرایط و چگونگی کارآفرینی با نگاه به فرصت های شغلی موجود در استان در بخش اقتصادی، طیبه فهیمی نژاددر بخش تهیه کنندگی رادیو برای مستند روشنا (ویژه شعار سال و اقتصاد مقاومتی) ، مریم امینی در بخش تهیه کنندگی رادیو برای برنامه های سلام هام ولاتی (روستا ) و مستند دقیقه ی پنجاه و پنجم ( ویژه دفاع مقدس) توانستند عناوین برتر بیست ویکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز را از آن خود کنند.

به گفته مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام همچنین از علی محمد ارسلانی برای اثر پژوهشی آواها و نواهای ایلامی تقدیر شد .

شیروی گفت: صدا و سیمای مرکز ایلام ، در این جشنواره بیش از 100اثر در حوزه ها ی صدا ، سیما ، خبر، موسیقی ، پژوهش و فضا ی مجازی را تولید و به دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها ارسال کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام ضمن تبریک این موفقیت به همه کارکنان و دست اندرکاران رسانه ی استانی گفت: بدون شک این نتایج درخشان حاصل همدلی ، همکاری ، هنرنمایی و تلاش دسته جمعی همه همکاران کوشا و متعهد صداو سیما ی مرکز ایلام است.

بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان های صدا و سیما با شعار شبکه ها ی استانی ، چهل سال پایداری ،پیشرفت وافتخار از سوم الی پنجم شهریور ماه با حضور ۳۳ مرکز در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

گفتنی است صدا و سیما ی مرکز ایلام پارسال نیز توانست هشت عنوان برتر در بیستمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما را از آن کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار