استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: مسئولان برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استان پای کار باشند و کم کاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۶۴۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 27 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: مسئولان برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استان پای کار باشند و کم کاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

وی اضافه کرد: دولت از تولیدکنندگان با روش های مختلف حماتی می کند و این مهم در استان باید نیز محقق شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: 103 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در روستاهای استان جذب شده است که این کار بزرگی بوده است.

سلیمانی دشتکی افزود: برای حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استان باید تنگ نظری ها در استان برداشته شود.

وی افزود: در جلسات رفع موانع تولید به صورت موردی تصمیمات بسیار خوبی برای صنایع استان و واحدهای تولیدی مشکل دار گرفته شده که منجر به بازگشت بیش از 43 واحد تولیدی به چرخه کار شده است.

استاندار ایلام یادآور شد: مشکلات واحدهای تولیدی اعم از معوقات بانکی، زیربنایی و ... قابل حل و پیگیری است و مدیران در این زمینه اهتمام داشته باشند.

وی مشکل واحدهای تولید استان را در زمینه تمدید تسهیلات بانکی، بخشودگی جرائم، اخذ وام برای خرید مواد اولیه، تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش برشمرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز اظهار داشت: طی پنج ماهه اخیر 36 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است.

یارالله نصیری افزود: 136 پرونده در این جلسات بررسی و منجر به 216 مصوبه شده و هر مصوبه کارگروه رفع موانع تولید مانعی را از سر راه تولیدکنندگان برداشته است.

وی عنوان کرد: بیش از 93 درصد مصوبات اجرایی شده است و فقط هفت درصد اجرایی نشده است.

نصیری افزود: در جلسات 25 پروژه صنعتی بالای 60 د رصد فیزیکی در استان راه اندازی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: علاوه بر این 43 واحد صنعتی وارد چرخه کار و 15 واحد تولیدی ظرفیت تولید خود را ارتقا داده اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار