مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی گفت: همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار و مسئولان استانی پنج پروژه کتابخانه‌ای در استان خراسان رضوی به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۴۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 25 August 2018

به گزارش تابناک رضوی : حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان اظهار داشت: هفته دولت فرصت بی‌نظیر ارائه دستاوردها و خدمات دولت به مردم است و در همین راستا اداره‌کل کتابخانه های عمومی نیز با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده پنج پروژه کتابخانه‌ای را در سطح استان با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد کرد.

وی افزود: دومین کتابخانه عمومی سیار مشهد، کتابخانه عمومی "ابن سینا" در شهر انابد شهرستان بردسکن، کتابخانه عمومی "فرهنگ" در شهرستان جوین، کتابخانه عمومی"آیت‌الله عطاردی" در شهرستان قوچان و کتابخانه عمومی "هشت بهشت" در شهر جدید گلبهار 5 پروژه کتابخانه‌ای هستند که در ایام هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی تصریح کرد: با حمایت و هزینه خیران کتابخانه‌ساز مشهد‌مقدس دومین کتابخانه سیار این شهرستان در هفته دولت آغاز به‌کار خواهد کرد که این کتابخانه به نام برادر شهید خیر و واقف کتابخانه "شهید سردار ابوالفضل روشنک" نامگذاری شده است که حاشیه شهر مشهد را پوشش خواهد داد.

سبزیان اضافه کرد: کتابخانه عمومی "آیت‌الله عطاردی" شهرستان قوچان نیز در فضایی به مساحت 600متر و با زیربنای 325 مترمربع در دوطبقه و با بودجه 534میلیون تومان آماده بهره برداری شده است.

وی یادآور شد: کتابخانه "ابن سینا" شهر انابد شهرستان بردسکن نیز در فضایی با زیربنای 200متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 351 میلیون تومان، از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت به‌روی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی باز خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: مردم و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی محله رازی شهرستان جوین نیز در ایام هفته دولت شاهد افتتاح کتابخانه عمومی "فرهنگ" در روستای خود خواهند بود که برای این کتابخانه که در زمینی به مساحت 1500متر و زیربنای 378متر آماده شده ‌480میلیون تومان هزینه شده است.

سبزیان افتتاح کتابخانه عمومی "هشت بهشت" در شهر جدید گلبهار را یکی دیگر از پروژه‌های آماده بهره برداری استان دانست و گفت: این کتابخانه نیز در زمینی به مساحت 225متر و با زیربنای 207 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار