مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی فضای سبز از نیمه نخست شهریور خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 25 August 2018

به گزارش تابناک قم،پیام جوادیان با اشاره به ارائه آموزش‌های شهروندی با مردم در حوزه فضای سبز اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد شده و آموزش‌های مختلفی در خصوص بخش‌های مختلف فضای سبز ارائه می‌شود که این آموزش‌ها هم جنبه تخصصی گیاهان دارد و هم مباحث شهروندی را شامل می‌شود.

وی کاشت و پرورش قارچ، فضای سبز عمودی، گل‌های فصلی، آشنایی با آفات و آسیب‌های گیاهان آپارتمانی و... را از عناوین این دوره‌ها دانست و افزود: 15 عنوان دوره آموزشی برای مردم پیش‌بینی شده و اولویت ما آموزش فرهنگ شهروندی با اولویت حفظ و نگهداری فضای سبز شهری است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه از نیمه اول شهریورماه ثبت‌نام اینترنتی از شهروندان برای این دوره‌های آموزشی آغاز خواهد شد اظهار کرد: این دوره‌ها برای مردم رایگان است و از برخی از این دوره‌ها حتی مردم می‌توانند درآمدزایی نیز داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته نیز دوره‌های آموزش شهروندی در عناوین مختلفی برای مردم برگزار شد گفت: خوشبختانه با گسترش اقدامات فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش به مردم شاهد مشارکت بیشتری از مردم در حفظ و نگهداری فضای سبز هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار