رییس پایگاه انتقال خون ایلام گفت: نخستین مسابقه ملی عکس سلفی در بین اهدای کنندگان خون در این استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۶۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 21 July 2015
مجید زینلی بااعلام این خبرگفت: همه مراجعه کنندگان برای اهدای خون از امروز تا نهم مرداد می توانند از مراحل مختلف خونگیری خود یا همراهان شان از طریق گوشی های تلفن همراه عکس بگیرند.

وی با بیان اینکه متقاضیان شرکت در این مسابقه، عکس های خود را از طریق نشانی WWW. IBTO.IR برای سازمان انتقال خون کشور ارسال کنند، افزود: ارسال تعداد قطعات عکس سلفی نامحدود است اما باید این عکس ها از کیفیت مناسبی برخوردار باشند.

زینلی تاکید کرد: هر چند این مسابقه بصورت رسمی برای نخستین بار است که برگزار می شود، اما بعد از مرسوم شدن و فراگیری عکس سلفی در بین مردم، برخی از مراجعه کنندگان برای اهدای خون از روند خونگیری خود عکس گرفته و در فضاهای مجازی به اشتراک می گذاشتند.

وی یادآور شد: سازمان انتقال خون ایران نیز با استفاده از رغبت مردم به گرفتن عکس سلفی و ثبت لحظه های مختلف از سوی آنها، سعی در ترویج فرهنگ اهدای خون از این روش که مورد استقبال عموم بویژه جوانان می باشد، کرده است.

وی گفت: اهدای خون و کمک به نیازمندان دریافت خون یکی از بهترین لحظه های زندگی افراد است که با گرفتن اینگونه عکس ها و به اشتراک گذاری آن در فضای مجازی، موجب ایجاد انگیزه در دیگر افراد جامعه برای اهدای خون باشد.

زینلی ابراز امیدواری کرد این مسابقه در بین مردم استان ایلام نیز با استقبال اقشار مختلف جامعه بویژه نسل های جوان همراه شود.

با داغ شدن بازار عکس سلفی در حالت های متنوع از سوی اقشار مختلف جامعه در سال های اخیر، سازمان انتقال خون کشور برای نخستین بار تا 9 مرداد بدون محدودیت سنی و تعداد عکس های ارسالی مسابقه عکس سلفی از خونگیری اهدای کنندگان کرده و در پایان به افراد برگزیده جوایز نفیسی اهدا می شود.

9 مرداد بنام روز ملی اهدای خون نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار