در ليگ دسته اول بيس‌بال انجام مي‌شود
دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم از اعزام بيس‌باليست‌هاي قم به مسابقات دور دوم ليگ دسته اول بيس‌بال قهرماني كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۳ 04 August 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا ساری اظهار کرد: دیدارهای دور دوم از فصل 1397 لیگ دسته اول بیس‌بال ایران در شهریور برگزار می‌شود و بیس‌بالیست‌های قم با انگیزه حفظ شانس کسب عنوان قهرمانی این فصل با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشور، مرحله نخست این رقابت‌ها بین پنج تیم در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام رسید و در رقابت جذاب و نفس‌گیر تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی شاهد برگزاری مسابقاتی در سطح بسیار بالا از نظر کیفی بودیم.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم اضافه کرد: مرحله دوم این مسابقات شهریور برگزار می شود و یکی از شهرهای تهران، کرج یا مشهد میزبانی این مسابقات را انجام می‌دهد، به همین منظور بیس‌بالیست‌های قم تمرینات خود را از سر گرفته‌اند تا با تمام توان در این مرحله به میدان بروند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات این فصل لیگ بیس‌بال مردان ایران، عنوان کرد: رقابت‌های امسال لیگ دسته اول بیس‌بال کشور در سه مرحله برنامه‌ریزی شده تا قهرمان مشخص شود، ضمن اینکه تیم پنجم جدول رده‌بندی نهایی راهی لیگ دسته دوم بیس‌بال خواهد شد.

ساری در ادامه با اشاره به نتایج مرحله نخست، بیان کرد: دیدارهای مرحله نخست لیگ دسته اول بیس‌بال با حضور پنج تیم در تهران برگزار شد و تیم‌های طیف تهران، نادری بوشهر، هیأت خراسان رضوی، هیأت کرمان و آرتان قم در زمین شماره چهار مجموعه آزادی رقابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در رده‌بندی نهایی این مرحله، تیم طیف تهران با کسب چهار پیروزی متوالی و ۸۰ امتیاز صدرنشین شد، نادری بوشهر با کسب 40 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های هیأت خراسان رضوی، کرمان و آرتان قم هر سه با کسب 20 امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم جای گرفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار