قرعه کشی مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان قهرمانی استان یزد و انتخابی کشور برای سال 1397چهارشنبه شب انجام و تیم های شرکت کننده حریفان خود را شناختند.
کد خبر: ۶۳۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 02 August 2018

این مسابقات با حضور تیم های شهدای بافق، یزدلوله، نود اسپرت یزد و یاران اشکذر در یک گروه بصورت دوره ای و رفت و برگشت به مدت پنج ماه برگزار می شود.
در پایان مسابقات که زیر نظر فدراسیون فوتبال و نظارت واحد لیگ هیات فوتبال استان برگزار می شود، تیم قهرمان به عنوان نماینده یزد در رقابت های قهرمانی کشور که زمان آن در ماه های آتی اعلام می شود، شرکت می کند.
این مسابقات از جمعه 12 مردادماه جاری با انجام دیدار افتتاحیه بین 2 تیم شهدای بافق و نود اسپرت یزد از ساعت 18 در ورزشگاه شهدای آهنشهر بافق آغاز می شود.
رئیس کمیته مسابقات و لیگ هیات فوتبال یزد در حاشیه قرعه کشی مسابقات به ایرنا گفت: قهرمان مسابقات به عنوان نماینده فوتبال استان یزد در لیگ کشور که زمان و مکان آن توسط فدراسیون اعلام می شود، شرکت می کند.
علیرضا میرجلیلی، برگزاری منظم و مستمر لیگ ها در رده سنی پایه برای تقویت تیم های استان در رده بزرگسالان را محور برنامه های هیات فوتبال استان ذکر کرد. 
به گفته وی، در پایان مسابقات تمام رده های سنی همانند سال های گذشته ، جشن فوتبال با هدف تجلیل از برترین ها برگزار می شود.
همچنین دبیر هیات فوتبال استان یزد گفت: در سال 1396 در مجموع افزون بر 600 مسابقه فوتبال در قالب لیگ در تمام رده های سنی با حضور هزار و 500 ورزشکار در استان برگزار شد.
صادق شاکری افزود: مسابقات فوتبال بر اساس تقویم اجرایی در تمام رده های سنی زیر نظر فدراسیون و آئین نامه این هیات با همکاری باشگاه های فرهنگی و ورزشی انجام می شود. 
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 25 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشوری و 75 تیم در لیگ استان دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار