مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم خبر داد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 56 پروانه بهره برداری برای سرمایه گذاران به ارزش 126 میلیارد تومان در استان صادر شد.
کد خبر: ۶۳۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 29 July 2018

به گزارش تابناک قم،عادل علیپور با اشاره به اولویت بندی فرصت‌های سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری در استان هر سال اولویت بندی می‌شود، همچنین سند آمایش در قم یک سند استراتژیک است که اولویت‌های آن برای یک مدت زمان مشخص است و باید هر چند وقت یک بار فرصت‌های سرمایه گذاری در استان اولویت بندی شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم، اولویت استان را تولید برق از طریق انرژی خورشیدی دانست و تصریح کرد: اگر این فرصت سرمایه گذاری را در استان از دست بدهیم، یک فرصت خوب را از دست دادیم، باید طرح‌های آماده و بدون داشتن هیچ مشکل قانونی به سرمایه گذاران در قم ارائه شود تا آن‌ها در کمترین زمان به این طرح‌ها بپردازند.

وی ادامه داد: اکنون برای واگذاری زمین به سرمایه گذاران، اعتبارسنجی آن‌ها صورت می‌گیرد و زمین با قید زمانی به سرمایه گذاران واگذار می‌شود و در صورت عدم فعالیت از آن‌ها گرفته خواهد شد.

علیپور در پایان خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 56 پروانه بهره برداری برای سرمایه گذاران به ارزش 126 میلیارد تومان در استان صادر شد، در سال جاری به دنبال افزایش سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان قم هستیم، اگر طرح‌های تولید برق خورشیدی در استان به بهره برداری برسد، آمار سرمایه گذاری خارجی در قم رشد زیادی پیدا می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار