رئیس اتحادیه بارفروشان اهواز:
رئیس اتحادیه بارفروشان اهواز با بیان اینکه قیمت میوه به صورت عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، گفت: با توجه به اینکه ورودی بار میوه کم و به تبع آن عرضه نیز کم است، شاهد افزایش قیمت میوه در بازار هستیم و وضعیت قیمت میوه در بازار اهواز در حال حاضر خوب نیست.
کد خبر: ۶۳۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 25 July 2018

اکبر بدیعی در خصوص وضعیت بازار میوه اظهار کرد: قیمت میوه در بازار در حال حاضر بالا است و یکی از علت‌هایی که باعث افزایش قیمت میوه در بازار شده کاهش ورودی بار میوه است.

وی افزود: امسال در کشور به دلیل شرایطی که وجود داشت، شاهد کمبود تولید میوه در باغ‌ها و به تبع آن کاهش ورودی بار به میادین و بازار بودیم.

رئیس اتحادیه بارفروشان اهواز تصریح کرد: همچنین با توجه به وضعیت جوی و شرایط خشکسالی، امسال باغات حدود 13 استان کشور خسارت‌های سنگینی متحمل شدند و این موضوع نیز بر بحث افزایش قیمت میوه اثرگذار بوده است.

بدیعی ادامه داد: در بحث تردد رانندگان شایعاتی عنوان می‌شود که راننده‌ها بار میوه را کمتر جابه‌جا می‌کنند و این شایعات نیز شرایط را به شکلی کرده قیمت میوه در بازار افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه قیمت میوه به صورت عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه ورودی بار کم و به تبع آن عرضه نیز کم است، شاهد افزایش قیمت میوه در بازار هستیم و وضعیت بازار میوه در حال حاضر مناسب نیست.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار