شهرک صنعتی، تخصصی صنایع دارویی و آرایشی و بهداشتی در استان فارس ایجاد می شود.
کد خبر: ۶۳۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ 23 July 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: طرح ارزیابی اثرات زیست محیطی شهرک صنعتی، تخصصی صنایع دارویی و آرایشی و بهداشتی (سپیدان ۲) توسط گروه مشاور اجرا شده است.

احد فتوحی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای ایجاد شهرک صنعتی تخصصی صنایع دارویی و آرایشی و بهداشتی استان در منطقه تنگ خیاره بیضا شهرستان سپیدان افزود: طرح ارزیابی اثرات زیست محیطی این شهرک صنعتی تخصصی توسط مشاور ذیصلاح انجام و به اداره کل حفاظت محیط زیست فارس ارسال شد که پس از برگزاری جلسه کمیته بررسی ارزیابی اثرات زیست محیطی، مقررشد موارد اصلاحی توسط مشاور طرح برطرف شود.

وی با بیان اینکه احداث این شهرک صنعتی به عنوان یکی از مصوبات هیات دولت در دستور کار این شرکت قرار گرفت ، گفت: مرحله نخست این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت ۱۸۰ هکتار راه اندازی و بستر مناسبی برای استقرار صنایع مرتبط با دارویی و آرایشی و بهداشتی فراهم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به وجود شهرک‌های صنعتی سپیدان ۱، سپیدان ۳، ملوسجان، ناحیه صنعتی شهید جاویدی، ناحیه صنعتی تل بیضا و شهرک صنعتی غیردولتی کامپوزیت سازه ماندگار در گستره جغرافیایی این شهرستان، تصریح کرد: با استقرار و فعالیت این شهرک‌های صنعتی با مساحت بیش از ۴۷۰ هکتار، ظرفیت استقرار بیش از ۱۸۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و صنفی فراهم‌شده است.
فتوحی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر اعتبارات مناسبی برای اجرا، توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی سپیدان هزینه شده است، از حمایت کامل سرمایه‌گذاران در این شهرک‌های صنعتی خبر داد.
وی بیان کرد: مشوق‌های بیشتر به سرمایه‌گذاران در صورت راه‌اندازی واحد‌های صنعتی و ایجاد اشتغال اختصاص می‌گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار