سرپرست کمیته امداد جغتای از توزیع 2 هزار و 400 پرس غذا بین مددجویان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 17 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی رضا مسکنی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال 2 هزار و 400 پرس غذا به ارزش 120 میلیون ریال در بین مددجویان کمیته امداد جغتای توزیع شد.

وی با بیان اینکه توجه به خانواده‌های ایتام و روستاهای محروم در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: امسال نیز توانسته‌ایم بین مددجویان این شهرستان 300 بسته مواد غذایی به ارزش 150 میلیون ریال توزیع کنیم که خانواده‌های ایتام و روستاهای محروم در اولویت قرار گرفته‌اند.

مسکنی با بیان اینکه اجرای طرح اکرام از طرح‌های محوری کمیته امداد جغتای است، تصریح کرد: در حال حاضر 296 یتیم زیر پوشش کمیته امداد جغتای هستند و تاکنون هزار و 220 حامی داخل شهرستان و سطح کشور حمایت مادی و معنوی از این تعداد را برعهده دارند.

سرپرست کمیته امداد جغتای افزود: در طرح اکرام فرزندان یتیم و بیسرپرست دختر تا زمان ازدواج‌ و پسر زیر 18 سال مورد حمایت مادی و معنوی حامیان خیر قرار می‌گیرند و هر حامی با پذیرفتن امر حمایت یک یا چند نفر یتیم‌، ماهانه حداقل 300 هزار ریال به ‌حساب بانکی هر کدام از آنان واریز می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد اظهار کرد: اهدای کمک معیشت ماهانه، کمک هزینه‌های تحصیلی، اعطای وام‌های اشتغالزایی، برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی و به ویژه کلاس‌های قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، دیدار با خانواده‌های ایتام و اطعام در ماه مبارک رمضان از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد جغتای به ایتام زیر پوشش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار