رئیس هیئت فوتبال کاشمر گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان کاشمر با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر پایان یافت.
کد خبر: ۶۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 17 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمود قانعی زارع در حاشیه برگزاری آیین پایانی این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: این دوره از مسابقات که همه ساله با حضور پرشور ورزشکاران و با استقبال چشمگیر تماشاچیان برگزار می‌شود، امسال نیز با حضور 28 تیم فوتسال در قالب شش گروه از نخستین شب ماه مبارک رمضان تحت عنوان گرامیداشت شهدای حرمین و شادروان ابراهیم روزگاری در سالن ورزشی شهید چمران کاشمر آغاز شد و تیم های شرکت کننده هر شب بعد از افطار در مقابل بیش از 500 تماشاچی با هم دیدار کردند.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مسابقات برگزار شده به جهت حضور بازیکنان مستعد و‌ توانمند از سطح بالایی برخوردار بوده است، تصریح کرد: به لحاظ حساسیت بازی فینال و توجه ویژه به این ورزش همه ساله تلاش می‌شود برای قضاوت از داوران ملی استفاده می‌شود و امسال نیز با هماهنگی و رایزنی اداره ورزش و جوانان کاشمر، قضاوت دیدار پایانی به محمودرضا نصیرلو از داوران بین‌المللی و برتر فوتسال آسیا و ایران سپرده شد.

رئیس هیئت فوتبال کاشمر با اشاره به بازی سخت و نفس‌گیر دیدار پایانی با حضور چشمگیر تماشاچیان، فرماندار و‌جمعی از مسئولان یادآور شد: در این رقابت سخت و دشوار تیم سرخپوشان ترشیز با نتیجه دو بر یک تیم کولرگازی ال‌جی را شکست داد و عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی توسط تیم فوتسال کولرگازی ال.جی و عنوان سومی توسط تیم انصارالمهدی گفت: در این مسابقات علاءالدین شادمرادی از تیم کولرگازی ال.جی با 19 گل زده به عنوان آقای گل و محمد ناری عارفی از تیم آزادی به عنوان پدیده این دوره از مسابقات معرفی شدند.

قانعی زارع، نبود سالن ورزشی استاندارد دارای سکوی تماشاچی در شهرستان را مهم‌ترین مشکل و کمبود در حوزه ورزش عنوان و خاطرنشان کرد: علی‌رغم استقبال علاقمندان به رشته‌های مختلف ورزشی، متأسفانه فضای مناسب و استانداردی برای حضور تماشاچیان وجود ندارد و همه ساله در زمان برگزاری مسابقات جام رمضان این کمبود به وضوح قابل مشاهده است.

به گزارش فارس؛ در پایان این رقابت‌ها و با حضور فرماندار به تیم‌های نخست تا سوم به ترتیب 15 میلیون ریال، 12 میلیون ریال و 9 میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار