کد خبر: ۶۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 16 July 2015
مسئول بسیج سازندگی استان البرز از مشارکت بیش از 1200 نفر از خواهران جهادگر در اردوهای جهادی یکروزه بسیج سازندگی خبر داد.
علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در سه ماهه اول سال بیش از 1200 نفر از خواهران بسیجی جهادگر در اردوهای یک روزه بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشتند.

وی ادامه داد: این مأموریت‌ها در عرصه‌های پاکسازی محیط زیست، واکسیناسیون، میوه‌چینی، جمع‌آوری محصولات کشاورزی، بهداشت و سلامت و... بوده است.

به گفته این مسئول این تعداد جهادگر خواهر در قالب 76 گروه حلقه صالحین از 84 پایگاه مقاومت به عرصه‌های خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی اعزام شده‌اند.

ترکاشوند در ادامه سخنان خود از ایجاد 700 واحد تولیدی در سال 93 در عرصه اقتصاد مقاومتی و با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 12 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در جهت حمایت از تولید‌کننده و کوتاه نمودن دست واسطه برپا شده است.

ترکاشوند در خصوص فعالیت‌های عرصه کشاورزی نیز گفت: تعداد 15 هزار اصله نهال در استان البرز کاشته شد که به جهت بیابان‌زدایی در شهر هشتگرد این تعداد به بیش از 1000 اصله به این شهر اختصاص یافت.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی افزود: ساخت خانه عالم، مسجد، حسینیه، غسالخانه، زیباسازی مدارس و دیگر فعالیت‌‌ها از جمله خدماتی بود که توسط جهادگران البرزی در مناطق محروم البرز و دیگر استان‌های کشور ارائه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار