رييس پليس آگاهي استان يزد از دستگيري سارق منازل آپارتماني محدوده صفائيه شهر يزد و کشف دو ميليارد ريال اموال مسروقه در بازرسي از مخفيگاه اين تبهکار خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 18 July 2015
به گزارش تابناک یزدسرهنگ "عليرضا خالقي" گفت: به دنبال وقوع چندين فقره سرقت منازل آپارتماني در محدوده صفائيه شهر يزد، اقدامات لازم در خصوص شناسايي و دستگيري سارق اين سرقت‌ها در دستور کار ماموران دايره اول مبارزه با سرقت قرار گرفت.

 وي ادامه داد: ماموران پليس با راه‌اندازي گشت‌هاي محسوس و نامحسوس در محل‌هاي از پيش تعيين شده، به فردي حدودا 40 ساله که در اين محدوده در حال پرسه‌زني بود، مظنون شده و وي را دستگير کردند.

 رييس پليس آگاهي استان افزود: با انتقال متهم به اداره پليس، وي تحت بازجويي قرار گرفت و سرانجام به 11 فقره سرقت منازل آپارتماني اعتراف کرد.

وي با اشاره به انجام هماهنگي قضايي ادامه داد: با کسب مجوز قضايي از مخفيگاه متهم بازرسي به عمل آمد و حدود دو ميليارد ريال انواع اموال مسروقه شامل پول، طلا، وسايل و لوازم تزييني با ارزش کشف شد.

خالقي در پايان تصريح کرد: متهم دستگير شده به هويت "م.ب" 40 ساله با ورود به مجتمع هاي مسکوني، بيشتر منازلي را که از لحاظ ايمني قفل و درب داراي شرايط مطلوبي نبودند، مورد سرقت قرار مي‌داد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار